הסערה נמשכת: חתונתה של מגישת הטלוויזיה לוסי אהריש לשחקן צחי הלוי ממשיכה לעשות גלים. אחרי שאורן חזן תקף את בני הזוג בגלל שהיא ערבייה והוא יהודי, התייחס הבוקר (חמישי) לנושא גם שר הפנים אריה דרעי. "אני יהודי. אני שומר מסורת ותורה ומצוות. העם היהודי זה הדבר הכי חשוב שיש לי", אמר הבוקר (חמישי) דרעי בשיחה עם אילנה דיין בגלי צה"ל. 



לדברי שר הפנים, "בשביל זה אנחנו כולנו פועלים לשמר את העם היהודי. הכאב של ההתבוללות ברחבי העולם שמכלה את העם היהודי. במדינת ניו יורק אחרי השואה היו 6 מיליון יהודים, והיינו צריכים להגיע שם כבר ל-30, אבל היום יש פחות".



"אני הייתי אומר ללוסי שאין לי ספק שהיא לא באה לפגוע במדינת ישראל. הם בני זוג שאוהבים ומתחתנים, אבל זה לא דבר נכון. יהיו לכם ילדים, תהיה להם בעיה בתוך מדינת ישראל בגלל המעמד שלהם. אם נפשה חשקה ביהדות, אז יש הליך של גיור".



"עם כל הכאב ושזה עניין פרטי שלהם, אני כיהודי כשאת שואלת אותי שאלה כזו, אני חייב לומר לך שאני נגד הדברים הללו כי אנחנו חייבים לשמור על העם היהודי כי שמרנו אותו אלפי שנים. עדיין אפשר לגייר. הילדים האלה הולכים לבתי ספר, גדלים, רוצים להתחתן, הם נתקלים בבעיות קשות. למה להיכנס לדברים האלה? אסור לנו לעודד דברים כאלה, עם כל האהבה".