בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (חמישי) 24 שנות מאסר על סרגיי צימבל אשר הורשע במסגרת הסדר טיעון בהריגת זוגתו, לאחר תקיפתה בנסיבות מחמירות. הפרקליטות ביקשה להעמידו לדין בגין רצח, אך לבסוף החליטה כי קיים קושי קושי ראייתי בהוכחת היסוד הנפשי הדרוש להרשעה ברצח. 
על פי הנכתב בגזר הדן, צימבל וזוגתו קיימו יחסי מין, ולאחריהם האישה הלינה בפני צימבל מספר פעמים במהלך הערב והלילה כי יחסי המין היו מהירים וכי לא באה על סיפוקה. ואף אמרה לו כי הוא "חלש" במיטה. האישה המשיכה להקניט את בן זוגה, וזה בתגובה החליט להשתיק אותה. לצורך כך, ניגש למטבח ונטל סכין המשמשת לחיתוך בשר. צימבל נעץ את הסכין בבסיס צווארה של המנוחה ונשען עליה. כתוצאה מפצע הדקירה נקטע נקטע וריד הזרוע והצוואר השמאלי, דבר שהוביל לאיבוד דם שהובילה בהמשך למות האישה.
 
לאחר מכן, כנראה התחרט או התעשת צימבל והחל לרוץ בדירה ולחשוב איך להזמין אמבולנס. הוא ניגש למנוחה ואמר: לה: "תנשמי יקירה תכף הם יגיעו". לאחר מכן התקשר למוקד מד"א והזעיק אמבולנס לדירה תוך שהוא אומר למוקדנית "זה אני עשיתי", וביקש שהאמבולנס יזדרז להגיע.

בית המשפט אף גזר על צימבל את סכום הפיצויים המרבי הקבוע בחוק, 258,000 שקלים, שיועברו לבנה ובתה של זוגתו. בית המשפט קבע כי בעקבות הריגת אמם, הם סובלים מתופעות פוסט-טראומטיות.