שיתוף פעולה אסטרטגי בין חברת הסטארט אפ הישראלית Track160 לDFL (ליגת הכדורגל הגרמנית) האחראית על הפעלת וקידום הבונדסליגה נחתם היום (חמישי). לעסקה שווי עתידי משמעותי לחברה ביכולות נרכשות, מוניטין וקשרים גלובליים.



Track160, המפתחת מערכות עקיבת שחקנים וכדור וניתוח ביצועים והבונדסליגה הודיעו במסיבת עיתונאים שנערכה היום בגרמניה על הסכם שיתוף הפעולה. במסגרת ההסכם, Track160 תוכל להשתמש בארכיון הנתונים ובניסיון הפיתוחי והמקצועי הנרכש בבונדסליגה ובקשרים המסועפים שלה בשוק הכדורגל הגרמני והעולמי וכן תתמודד על חוזים טכנולוגיים עתידיים של הליגה.



מנכ"ל הDFL, מר כריסטיאן זייפרט, יצורף למועצת המנהלים של טראק 160. זוהי הבעת אמון משמעותית בטכנולוגיה ובחזון של Track160 ואבן דרך חשובה בחיי החברה אשר תאפשר לה חדירה לשוק קבוצות העילית בכדורגל העולמי ותקנה לה מוניטין רב בשוק החובבים הגדול.



Track160, חברת סטארטאפ צעירה שהוקמה במרץ 2017 ע"י היזם הסדרתי ד"ר מיקי תמיר ועל ידי מיכה בירנבוים, כבר משתפת פעולה עם מכבי תל אביב בכדורגל ומחלקות הנוער שלה. החברה ביצעה גם מספר פיילוטים מוצלחים בגרמניה ונמצאת במגעים עסקיים עם לקוחות מובילים אחרים בכדורגל העולמי.



הפתרון של Track160 מאפשר למאמנים ולמדיה לאסוף נתוני פעילות ונתונים טקטיים על הקבוצה והשחקנים כגון מרחקים ממוצעים, ספרינטים, מסירות מוצלחות, עומס מצטבר וכיוצא באלה ולחזות סיכוני פציעות והתאמת שחקן לתפקיד. המערכת אוטומטית לחלוטין ומשתמשת ביחידת מצלמות אחת המסופקת על ידה או ע"י חברות אחרות ומותקנת בנקודה אחת במגרש ואיננה נדרשת לחיישנים על השחקנים ולא למפעילים אנושיים. אלגוריתמים של למידה עמוקה וראיית מכונה מאפשרים הפקת תנוחות השחקנים ומיקום הכדור בעולם התלת מימדי ולמעשה הופכים את הווידאו השטוח לעולם דינמי תלת ממדי.



ד"ר מיקי תמיר, מייסד Track160 : "אנו מאושרים וגאים להודיע על שיתוף הפעולה עם אחת מליגות הכדורגל המובילות והחדשניות בעולם. זוהי הבעת אמון בטכנולוגית הDeep Learning של Track160 ואנו נרגשים מהפוטנציאל הגלום בשיתוף פעולה זה. תעשיית הספורט-טק נמצאת בתקופה של שינוי משמעותי בו טכנלוגיות ביג דאטה ואינטיליגנציה מלאכותית מאפשרות פיתוח יישומים חדשניים ומרתקים בתחום. אני מאמין שיחד עם הDFL אנו נוביל מהפכה של ממש בעולם הספורט ושהפיתוחים שלנו יקדמו יכולות ויישומים חדשים בתחומי האימון, המדיה והגיימינג. "



כריסטיאן זייפרט, מנכ"ל הבונדסליגה : "אני נרגש ומברך על שיתוף הפעולה עם Track160. אנחנו מלווים ובודקים את החברה מזה מספר חודשים. התרשמנו מאוד מהיכולות וההישגים הטכנולוגיים שלה כמו גם מעומק החזון והיכולות הנרכשות החדשות בעולם של Big Data ולימוד מכונה. אשמח מאוד להיות חלק ממועצת המנהלים של טראק 160 ולהשתתף בעיצוב העתיד של טכנולוגיות הספורט".













על הDFL- ליגת הכדורגל הגרמנית


הDFL היא חברת הגג של הכדורגל המקצועני בגרמניה, כולל 36 מועדני הכדורגל המקצועני של הבונדסליגה והבונדליגה 2. הבונדסליגה נחשבת כאחת מהליגות התחרותיות והמובילות ביבשת ובעולם והיא אחראית על הפקת תוכן רב מעבר לניהול הליגה כגון שידורי טלוויזיה, יישומי דיגיטל ואירועים רבים בשיתוף עם הקהילה. הבונדסליגה מובילה אימוץ טכנולוגיות חדשניות וקידום טכנולוגית הספורט, בראשן הVAR, פיתוח ושימוש בסטטיסטיקות מתקדמות וניתוח וידאו בכל קבוצות הליגה. הבונדסליגה אף מקדמת בשנים האחרונות ליגת גיימינג ו-e-sports בנוסף לליגות הכדורגל שלה.



www.dfl.de/en


www.bundesliga.de


https://tomorrow.dfl.de



על Track160


Track160 הוקמה ב2017 ע"י ד"ר מיקי תמיר ומיכה בירנבאום, מומחים מובילים בתחום טכנולוגיית הספורט וראייה ממוחשבת. מיקי תמיר הוא מהמייסדים של Orad, Vumii, Sportvu, Stergen ו Pixellot.



חברת Track160 מבצעת ניתוח אוטומטי מבוסס בינה מלאכותית של משחקי ספורט קבוצתי ומציעה דרך חדשנית לעקיבת שחקנים וכדור. הטכנולוגיה של Track160 מאפשרת לקבוצות, מאמנים ושחקנים להיפטר מחיישני GPS וRF מסורבלים ולעבור לעקיבה אוטומטית מלאה ללא כל צורך במפעיל אנושי. בכל משחק המערכת מכינה מאגר נתוני ביצועים המופק מצילום הוידאו של המשחק באמצעות טכנולוגיות Deep Learning בלעדיות שפותחו בחברה.


המערכת פשוטה להתקנה והפעלה, דורשת לוגיסטיקה מינימלית ומדויקת מאוד.


http://www.track160.com