מעצרו של יצחק שפק, החשוד ברצח פרודתו עליזה שפק בנתניה, הוארך הבוקר (שישי) בבית משפט השלום בפתח תקווה ב-12 יום. שפק ביקש בחקירתו להעביר מסר, באמצעות פרקליטתו, עורכת הדין הילה מזל מוהדב, כי הוא מודה בעבירה ומבקש שיטילו עליו "גזר דין מוות". הארכת המעצר הייתה בהסכמה שני הצדדים.



נציג המשטרה בדיון, דניאל שריקי, הציג הפני בית המשפט את גרסתו של שפק כפי שנמסרה בחקירתו, וביקש מבית המשפט להאריך את המעצר, הן בשל מסוכנותו של החשוד והן מאחר שהוא מודה בביצוע העבירה, כך שמדובר במעצר לצורך גיבוש כתב אישום נגדו. נסייג, כי על פרטי החקירה עדיין מוטל צו איסור פרסום.



עליזה שפק. צילום: פייסבוק
עליזה שפק. צילום: פייסבוק


עורכת הדין מוהדב, שטיפלה בבני הזוג ביחד בחמש השנים האחרונות, במסגרת תיקי ההוצאה לפועל שלהם, ציינה כי הזוג היה אמור לחתום על הסכם גירושין, שנוסח על ידה, בעוד שבועיים. 

מפרטי החקירה עולה כי שלשום הגיע שפק לדירת פרודתו, שאליה הוא גר בשכנות, ותוך כדי ויכוח שהתגלע ביניהם הוא איבד את שלוותו, לקח סכין שהיה בדירה ורצח אותה, זה לאחר שחש מושפל במהלך העימות.
 
פרקליטתו אמרה: "לא ארחיב בנושא ואמתין עד להסרתו של הצו. בכל מקרה, מדובר באירוע קשה, שמקורו בסכסוך בין בני הזוג. לצערי, הוא גלש לתוצאה הנוראית הזו. בשל צו איסור הפרסום ולטובת הילדים אין באפשרותי להשיב. מרשי מבקש שיטילו עליו גזר דין מוות". 

עו"ד מוהדב. צילום: אלון חכמון
עו"ד מוהדב. צילום: אלון חכמון