עד כה הרגילו אותנו שצבעים בוהקים ומלאי חיים נלבשים רק בקיץ, ולקראת הסתיו מושקות קולקציות בחמישים גוונים של אפור. לא עוד. צבעי הניאון הזרחניים מככבים העונה, ובגדול. מפריטים קטנים אך מלאי נוכחות ועד טוטאל לוק: הסתיו הזה עומד להיות זרחני במיוחד. הם כבשו את כל מסלולי התצוגות, מבתי האופנה הכי גדולים ויוקרתיים ועד למעצבים הקטנים, והפכו לטרנד החם של העונה. הסתיו הזה הוא כולו בעניין בולטות ונוכחות בעזרת הצבעים הצעקניים והנועזים. וגם אם את לא מעידה על עצמך כטיפוס מתבלט, אין לך סיכוי לחמוק מהטרנד הזה.



וכמו שהפנמנו שהאופנה לא מתחדשת, אלא רק חוזרת על עצמה בשינויים מינוריים - כך גם במקרה הזה. צבעי הניאון עושים כבוד לשנות ה–80, וזה כנראה הזמן הנכון לפתוח את הבוידעם של אמא ולהעמיס מכל הבא ליד. הגוונים הבולטים והעיקריים בסתיו הם ירוק זרחני, ורוד וכתום. אבל אם אלו לא בדיוק הגוונים שעליהם חלמת, אל חשש. טרנד הניאון משתלב נהדר במלתחה הארץ־ישראלית, שכוללת לרוב ג'ינסים ובגדים בגוון שחור. שילוב של חולצת טי–שירט או חולצת כפתורים בצבע ניאון עם ג'ינס וסניקרס - יעשו יופי את העבודה.



שחר אבנט, 5,850 שקל
שחר אבנט, 5,850 שקל




שקד ארקין לשנקר - מתוך קולקציית הגמר
שקד ארקין לשנקר - מתוך קולקציית הגמר



אם את ממש לא בעניין של הצבעים הזרחניים, תוכלי לפנות לאקססוריז ולשלב במלתחה הקלאסית שלך נעליים, תיק או תכשיט טרנדיים וצבעוניים. שהרי אין שיק מרגש יותר משמלה שחורה קטנה ונעלי עקב בוורוד ניאון. מה שבטוח, אל תעמיסי. אם בחרת בבגד מלא נוכחות שלבי אקססוריז רגועים ועדינים, ולהפך. בסופו של דבר, עם כל הכבוד לטרנד, אנחנו לא חיים על מסלול תצוגת האופנה בניו יורק, ואת ממש לא רוצה לסנוור אף אחד במשרד. בהצלחה. 





צילומים: גיא & יריב, דניאל ז'קונט, הנס מוריץ, קמילה סימון, עופר בארי, אסף לוי, יח"צ