אם אתם מתכננים לעשות משהו שאתם לא רוצים שאף אחד יגלה שעשיתם אותו - תמיד אבל תמיד תבדקו שאין בסביבה רכב של גוגל סטריט ויו. אחרת, אתם עלולים לגלות יום אחד שמה שעשיתם הונצח לעד וחשוף לעיני כל, ולא חסרים סיפורים על אנשים שהסתבכו בשל כך. לאחרונה למשל גבר אף התגרש מאשתו אחרי שתפס אותה בוגדת בו כשנכנס לגוגל סטריט ויו.

הבעל, תושב פרו, נכנס לסיור וירטואלי בגוגל על מנת לבדוק מה היא הדרך הכי טובה להגיע ל"גשר האנחות" בלימה (אתר תיירות פופולארי). בעודו חורש על צילומים של האזור, שצולמו בשנת 2013, הבחין לפתע באישה יושבת על ספסל שנראתה לו מוכרת, כשגבר מניח ראשו בחיקה והיא מלטפת את שערו. למרות שפניה היו מטושטשות, הוא זיהה את הבגדים, השיער שלה ומבנה גופה ונחרד לגלות שזו אשתו.
  

גילה את אשתו בוגדת בו כשנכנס לגוגל. צילום: גוגל סטריט ויו
גילה את אשתו בוגדת בו כשנכנס לגוגל. צילום: גוגל סטריט ויו



על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומים, הבעל הזועם התעמת מיד עם אשתו והראה לה את התמונות כראיה, והיא הודתה שבגדה בו. בשלב זה לא ברור האם הרומן עדיין נמשך, אך ידוע שהשניים התגרשו זמן קצר לאחר העימות. הסיפור הפך ויראלי אחרי שהבעל שיתף את התמונות באחת הרשתות החברתיות, ועורר זעם רב בקרב הגולשים. רבים מהם תהו למה האישה בחרה לבגוד בבעלה, במקום להגיד לו ישירות שהיא לא מאושרת איתו או לא מעוניינת להמשיך להיות אשתו.



כאן הגבר תפס את אשתו על חם. גוגל סטריט ויו