הורים לילדי גן תקשורת ביפו גילו הבוקר (ראשון) כי הגן נפרץ ורוססה כתובת נאצה על אחד מקירותיו ובה נכתב "מוות ליהודים" לצד צלב קרס. מדובר בגן שנפתח רק השנה, לילדי חינוך מיוחד בגילאי חמש עד שש, הנמצא במתחם של שלושה גנים בעיר על גבול בת ים. ככל הנראה שניים מתוך שלושת הגנים נפרצו והילדים כרגע שוהים בגן השלישי. מהמשטרה נמסר כי היא פתחה בחקירת האירוע.

ברק קדם, אחד מההורים שבנו נמצא בגן, סיפר ל"מעריב-אונליין" כי בנו הגיע לגן בהסעה כמידי יום ואז לאחד מספר דקות הוא ואישתו קיבלו הודעה מהגננת. "הגננת אמרה שפרצו לגן, השחיתו את הכל וכרגע לא מכניסים את הילדים לגן ויש שוטרים במקום". בהמשך הם קיבלו את התמונה של כתובת הנאצה ובעקבות כך ההורים חוששים להשאיר את ילדיהם בגן. "זה מאוד מדאיג אותנו ומאוד מטריד. לא יודעים מה יכול לקרות בכל רגע נתון, מישהו יכול להיכנס ולפגוע לנו ביקר לנו מהכל. אני יודע שהמשטרה הייתה שם והיא עדיין שם".

לדברי קדם, אשתו תוציא את בנם היום מוקדם יותר והם אינם יודעים האם לשלוח אותו מחר לגן. "הילדים לא יודעים לקרוא אז לפחות הם לא יודעים לקרוא מה שכתוב שם. אנחנו מאוד דואגים, לא יודעים אם להמשיך לשלוח את הילד לגן. אנחנו רוצים מהמשטרה שמירה צמודה על הגן".