אישה בת 30 נורתה למוות בביתה ברחוב נחום בנתניה. לפני זמן קצר התקבל דיווח על אישה מחוסרת הכרה בדירה בעיר. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו למקום, מצאו את האישה ללא סימני חיים וקבעו את מותה. לאחר האירוע הוא התקשר למשטרה ואמר: "רצחתי אותה". בזמן האירוע שלושת ילדיהם, שניים של הקורבן מנישואים קודמים ואחד משותף, נכחו בדירה ונלקחו לאחר האירוע על ידי המשטרה. 



בשביל הקורבן היה מדובר בנישואיה השניים, בעוד שבעלה, החשוד ברציחתה, התחתן פעם אחת. הילדים הובאו לאחר האירוע לתחנת המשטר, שם המתינו לעובדת סוציאלית, כאשר במקביל שירותי הרווחה בנתניה נרתמו אף הם לטיפול בנושא. 


פרמדיק מד"א אושרי יצחק סיפר: "כשנכנסו לדירה ראינו אישה כבת 30 מחוסרת הכרה עם סימני אלימות קשים בפלג גופה העליון. ביצענו בדיקות רפואית ראשוניות בשטח אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה". המשטרה עצרה את בעלה השוטר של האישה בחשד למעורבות באירוע ופתחה בחקירת נסיבותיו.

רק לפני יומיים נרצחה אישה נוספת - עליזה שפק, גם היא בנתניה. מפרטי החקירה עולה כי יום קודם לרצח בעלה לשעבר, יצחק שפק,  לדירת פרודתו, שאליה הוא גר בשכנות, ותוך כדי ויכוח שהתגלע ביניהם הוא איבד את שלוותו, לקח סכין שהיה בדירה ורצח אותה, זה לאחר שחש מושפל במהלך העימות.

מעצרו של שפק הוארך ביום שישי בבית משפט השלום בפתח תקווה ב-12 יום. שפק ביקש בחקירתו להעביר מסר, באמצעות פרקליטתו, עורכת הדין הילה מזל מוהדב, כי הוא מודה בעבירה ומבקש שיטילו עליו "גזר דין מוות". הארכת המעצר הייתה בהסכמה שני הצדדים.

נציג המשטרה בדיון, דניאל שריקי, הציג הפני בית המשפט את גרסתו של שפק כפי שנמסרה בחקירתו, וביקש מבית המשפט להאריך את המעצר, הן בשל מסוכנותו של החשוד והן מאחר שהוא מודה בביצוע העבירה, כך שמדובר במעצר לצורך גיבוש כתב אישום נגדו. נסייג, כי על פרטי החקירה עדיין מוטל צו איסור פרסום.

עורכת הדין מוהדב, שטיפלה בבני הזוג ביחד בחמש השנים האחרונות, במסגרת תיקי ההוצאה לפועל שלהם, ציינה כי הזוג היה אמור לחתום על הסכם גירושין, שנוסח על ידה, בעוד שבועיים.

פרקליטתו אמרה: "לא ארחיב בנושא ואמתין עד להסרתו של הצו. בכל מקרה, מדובר באירוע קשה, שמקורו בסכסוך בין בני הזוג. לצערי, הוא גלש לתוצאה הנוראית הזו. בשל צו איסור הפרסום ולטובת הילדים אין באפשרותי להשיב. מרשי מבקש שיטילו עליו גזר דין מוות".