אישה נפצעה באורח קשה לאחר שניסתה להגן על בעלה מקנגורו בגובה 1.80 מטר באוסטרליה, כך דווח היום (ראשון) ברשת סקיי ניוז. לינדה סמית בת ה-64 ספגה פגיעה קשה בריאה, צלעות שבורות, חתכים ופציעות פנימיות נוספות לאחר שקנגורו זכר תקף את בעלה ג'ים. היא מאושפזת במצב יציב בבית החולים. בני הזוג האכילו קנגורואים בחצר ביתם במילמראן, כ-200 ק"מ מערבית לעיר בריסביין שבמדינת קווינסלנד, על מנת לעזור להם לשורד בצורת באזור.
לינדה תפסה מטאטא כדי לסלק את הקנגורו מבעלה, שסבל מחתכים ומחבלות, אך בעל החיים העיף את המטאטא מידה ותקף אותה. "ג'ים שכב על הקרקע והקנגורו פשוט המשיך לתקוף אותו", סיפרה. "יצאתי החוצה כדי לנסות לעזור לו ותפסתי מטאטא וחתיכת לחם אך הוא העיף את המטאטא מידי ואז תקף אותי". לינדה אמרה כי בנה בן ה-40 "יצא החוצה לנסות לעזור לי והיכה אותו בראש עם את חפירה". גם הבן נפצע באורח קל באירוע.
יש למעלה מ-46 מיליון קנגורואים באוסטרליה, לפי נתוני הממשלה, אך לפי סטיבן ג'ונס, בכיר בשירותי ההצלה של קווינסלנד, הם תוקפים בני אדם במקרים נדירים. ג'ונס הוסיף: "ידוע שהם תוקפים ועלולים להיות אכזריים, בייחוד הזכרים הגדולים אבל זה דבר נדיר, משהו שלא נתקלתי בו כבר 30 ומשהו שנים בשירותי ההצלה". הוא הוסיף כי אם לינדה לא הייתה מתערבת להציל את בעלה, התוצאה הייתה עלולה להיות קשה הרבה יותר: "זה יכל להיגמר במוות".  



קנגורו. צילום: רויטרס
קנגורו. צילום: רויטרס

 

הקנגורו נמלט לפני שפרמדיקים הגיעו למקום האירוע. "אני לא רוצה שיצודו את הקנגורו הזה ויהרגו אותו, אני אוהבת חיות", אמרה לינדה. "אני לא מבינה מה קרה אבל אף פעם לא ראיתי קנגורו כל-כך תוקפני. הוא הגיע להילחם ולא היה מוכן לסגת".