לאחר שהפתיעה עם קאבר ללהיט מהאייטיז Fresh של "קול אנד דה גנג", עדן בן זקן חוזרת לעברית (בערך) והפעם פותחת את השנה העברית החדשה עם "מקסיקו", שכתבו, הלחינו והפיקו מוזיקלית דולב רם, פן חזות ויעקב למאי.
בשיר ממשיכה בן זקן בקו הפופי העכשווי ונוטשת כמעט כליל את הז'אנר ה"מסולסל" עימו הייתה מזוהה בשני אלבומיה הראשונים. הפעם היא נכנסת "עמוק" לנבכי הפופ ומנסה להביא בשורה חדשה בתחום. ניסיון שלא כל כך הולך טוב, אולי בגלל הטקסט שאמנם שומר על רוח צעירה, אך חוטא בחוסר מקוריות משוועת.
המילים "כפרה שלי" (שכבר נצ'י נצ' בנה מהן להיט) ו"מאמי מאמי שלי" חוזרות לא מעט פעמים לאורך השיר (ו"מאמי" גם מעבר לפזמון שבעצמו כולל שש פעמים את המילה "מאמי") ודי מורידות (בעוד מינון נכון יכלו "להרים") והופכת טקסט עממי ופשוט לטקסט משעמם, מאולץ וחסר שוויון לירי שגורע מהשיר.
5848758335001

למרות זאת, הלחן ובעיקר הפזמון וקטע המעבר הם קליטים ותופסים את האוזן למן השמיעה הראשונה, כך שהפעם עקב אכילס של השיר זה בעיקר הטקסט. יש לציין גם כי העיבוד המוזיקלי הצעיר והמרענן וגם הביצוע של בן זקן (שנעה בטבעיות בפופ הזה) מצליחים לחפות על החיסרון המהותי ולהציל את המצב.
בקליפ לשיר, שצולם באחוזה במרכז הארץ, השתתפו הדוגמן והאקס הנחשק של נועה קירל - ברק שמיר וכוכבת הרשת אלין כהן.