אנגווץ וואסה, בת ה-36, נרצחה אמש על ידי בעלה, שוטר בן 24 שירה כדור בראשה בדירתם ברחוב נחום בנתניה. לאחר הירי התקשר הבעל למשטרה והודה: "רצחתי אותה". בזמן האירוע שלושת ילדיהם, שניים של הקורבן מנישואים קודמים ואחד משותף, נכחו בדירה. הילדים נלקחו לאחר האירוע על ידי המשטרה וטופלו בהמשך על ידי עובדת סוציאלית. 

פרמדיק מד"א אושרי יצחק, שהגיע עם הצוות לדירה לאחר הדיווח שהתקבל במוקד, סיפר כי אנגווץ נמצאה כשהיא ללא סימני חיים, ומותה נקבע במקום: "כשנכנסנו לדירה ראינו אישה כבת 30, מחוסרת הכרה, עם סימני אלימות קשים בפלג גופה העליון. לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה". 

לפני כחודשיים בירך השוטר את אשתו בפוסט ציבורי שפרסם בפייסבוק, לכבוד יום הולדתה. בפוסט כתב: "כשנולדת התברך העולם ביופי אמתי ומושלם. אני מברך אותך שתזכי לאריכות ימים עד מאה ועשרים אושר ועושר תמיד כל חייך. אוהב אותך". היום, יובא השוטר להארכת מעצר בבית משפט השלום בחיפה. 

ברכת יום ההולדת של הרוצח לאשתו, צילום: מסך
אנגווץ וואסה,

רק לפני יומיים נרצחה אישה נוספת - עליזה שפק, גם היא בנתניה. מפרטי החקירה עולה כי יום קודם לרצח בעלה לשעבר, יצחק שפק, לדירת פרודתו, שאליה הוא גר בשכנות, ותוך כדי ויכוח שהתגלע ביניהם הוא איבד את שלוותו, לקח סכין שהיה בדירה ורצח אותה, זה לאחר שחש מושפל במהלך העימות.



מעצרו של שפק הוארך ביום שישי בבית משפט השלום בפתח תקווה ב-12 יום. שפק ביקש בחקירתו להעביר מסר, באמצעות פרקליטתו, עורכת הדין הילה מזל מוהדב, כי הוא מודה בעבירה ומבקש שיטילו עליו "גזר דין מוות". הארכת המעצר הייתה בהסכמה שני הצדדים.



נציג המשטרה בדיון, דניאל שריקי, הציג הפני בית המשפט את גרסתו של שפק כפי שנמסרה בחקירתו, וביקש מבית המשפט להאריך את המעצר, הן בשל מסוכנותו של החשוד והן מאחר שהוא מודה בביצוע העבירה, כך שמדובר במעצר לצורך גיבוש כתב אישום נגדו. נסייג, כי על פרטי החקירה עדיין מוטל צו איסור פרסום.