הבוקר (שני) פורסם בעיתון "ידיעות אחרונות" כי אישה צעירה הגיעה אתמול לתחנת המשטרה בנצרת עלית ומסרה עדות חדשה בפרשת תאיר ראדה ז"ל. האישה זומנה למסור את עדותה בעקבות מידע שהתקבל במשטרה, לפיו - א"ק התוודתה בפניה לכאורה כי היא זו שרצחה את ראדה. נוסף על כך, נחשף מסמך של פסיכיאטרית ששוחחה בשנת 2014 עם א"ק, שבפניה הביעה את הדחף שלה לרצוח את שכנה, וכי הכינה לצורך כך כפפות וסכין.


עורך הדין דניאל חקלאי, המייצג את א.ק, התארח בתוכניתה של אילה חסון ב-103FM, התייחס לעדות החדשה שהתקבלה והגיב להאשמות כלפי מרשתו.
"אין קשר בין א.ק לרצח הזה וצר לי ששמה עולה שוב ושוב בפרשה. אינני יודע אך זכותו של זדורוב לטעון לחפותו. תחילה הוא הוצג על ידי הסנגוריה הציבורית ואחרי פסק דין מקיף שהותיר גם סימני שאלה ביקש משפט חוזר במידה ויביא נימוקים ראויים. בכל מקרה, אשמתו של זדורוב הוכחה מעל לכל ספק סביר. איני יודע מה מתכנן עורך הדין  שלו להשיג. ברור שהוא רוצה להסית את האש לעבר א.ק".

א"ק. צילום מסך: יוטיוב
א"ק. צילום מסך: יוטיוב


"לצערנו התחוללה טרגדיה והעליהום כלפי א.ק דרדר את מצבה הנפשי. א.ק מתמודדת עם מחלת הסכיזופרניה, והקשר שלה עם בן הזוג לשעבר היה קשר רע והרסני. התלונה מטעמו הייתה כוזבת והחשד כלפיה נשלל. הראיות המדעיות לא קושרות בינה לבין הפשע, לא יודע על ראיות חדשות. יש עוד אנשים שהתוודו כי רצחו את תאיר ראדה, אפילו אחד שהגיע עד לבית משפחת ראדה, רק שאותם התקשורת לא מפרסמת".



אילה חסון:
 "לפני כשנה וחצי בערך צילמתי בצפון כתבה ופגשתי גורם שאינו מהמשטרה אשר סיפר לי על השיחה שלו עם זדורוב מיד אחרי שנעצר. זדורוב סיפר לאותו גורם שתאיר ראדה ביקשה ממנו סיגריה, הוא אמר לה 'לא', היא כינתה אותו 'רוסי מלוכלך' ולכן הוא רץ לקחת את הסכין ורצח אותה. זו הגרסה הראשונה שזדורוב סיפק למשטרה.

"אינני יודעת אם זדורוב הוא הרוצח או לא אך א.ק עברה סבל גדול בילדותה", הוסיפה, "בשלב מסוים בחייה היא התגוררה עם בן זוגה שהיה אונס אותה ומכה אותה, על פי הוכחות במשטרה. כשהיא אמרה לו שהיא לא יכולה לשאת את זה יותר והיא רוצה לעבור לאמריקה הוא אמר לה שהוא לא ייתן לזה לקרות. לפתע הזמינו אותה למשטרה בטענה שהיא הודתה ברצח תאיר ראדה. אחרי כמה ימי חקירה נוקבים ונוראיים היא קרסה, התמוטטה ואושפזה בבית החולים הפסיכיאטרי".

"במשך שנים רבות הובילו קמפיין מטורף שחברותיה של תאיר הן אלו שרצחו אותה. אותן חברות שנהרסו להם החיים החליטו לשלוח איומי תביעת דיבה ואז הפסיקו לרדת עליהן ועברו לקרבן החדש. אחת הבחורות שהובילה את הקמפיין כנגדן התחילה לפתע לעבוד בבית החולים הפסיכיאטרי בו אושפזה א.ק. על פי החשד אותה בחורה הוציאה משם חומרים אישיים שהודלפו לכל מיני מקומות".

בתוך כך התראיין ירום הלוי, פרקליטו של רומן זדורוב לגל"צ, והתייחס גם הוא לעדות החדשה. שלחתי לפרקליטות קלסר גדוש עם ראיות המוכיחות שא.ק רצחה את תאיר ראדה. המשטרה חקרה בהוראת הפרקליטות עדות על סמך ראיה שמאוד מסבכת את א.ק. העובדה שהיא חולת נפש היא ספין. היא ביצעה את הרצח כשהיא בהתקף פסיכוטי, כשהיא לא בהתקפים היא מדברת לעניין".

הלוי המשיך: החבר לשעבר של א.ק. מסר עדות, ענת החברה מהמוסד הטיפולי מסרה עדות, עכשיו יש עדות נוספת. א.ק. הכירה את בית הספר "נופי גולן" בו למדה ונרצחה תאיר. היא גם למדה שם והתגוררה לא רחוק משם. כל הראיות מובילות אליה במאה אחוזים".