שלושה פועלים נהרגו היום (שני) בתאונות באתרי בניה ברחבי הארץ. פועל כבן 25 התחשמל למוות ברחוב הפרטיזנים בהרצליה במהלך עבודות, חובשים ופראמדיקים של מד"א מצאו אותו מחוסר הכרה ולא נותר להם אלא לקבוע את מותו.



בבית שמש נקבע מותו של פועל 30, שנפגע מסלע שנפל מגובה באתר בניה בעיר. חובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו בפועל פעולות החייאה, שבסופן כאמור נקבע מותו.



קודם לכן, פועל בן 50 נדרס למוות על ידי טרקטור תוך כדי עבודות לסלילת כביש באבן יהודה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה שבסופן נאלצו לקבוע את מותו.



ניב בוחבוט, ראש סניף "איחוד הצלה" בתל מונד והסביבה סיפר: "כשהגעתי לזירה באבן יהודה נתקלתי בפועל שסובל מפגיעה רב מערכתית וללא דופק ונשימה כתוצאה מפגיעת טרקטור. למרבה הצער לא נותר אלא לקבוע את מותו בזירת האירוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".



בתוך כך פועל בן 35 נפצע באורח בינוני לאחר שנפל ככל הנראה מגובה של 6 מטרים במהלך עבודה על גג בדרך חטיבת גולני בחיפה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים רמב"ם בעיר כשהוא סובל מחבלת גב.



אמש דווח על מותו של פועל כבן 30, שנפל מגובה רב לפיר אשפה באתר בנייה בבת ים. בסך הכל מדובר על ארבעה הרוגים ביומיים האחרונים, שלושה מתוכם היום, זאת למרות הביקורת הרבה שהושמעה על רמת הבטיחות באתר הבנייה ומספר הנפגעים הגבוה באירועים.