דרמה בשוק הטלוויזיה: רשת הודיעה היום (שני) על ביטול המיזוג עם ערוץ עשר. בהודעה של הערוץ הודיעו בעלי המניות כי המהלך יוצא הדופן נובע מהימנעות הרשות השנייה לאשר את המיזוג. "בעלי המניות נאלצו לקבל את ההחלטה שכן חברה אינה יכולה להתנהל לאורך זמן בחוסר ודאות, כל שכן ערוץ טלוויזיה המחויב לתכנן הפקות עתידיות ועוד", נאמר בהודעה. 

"לכן, לאור העיכובים והסחבת בהם נוקטת הרשות השנייה והחלטתה לקיים שימוע, שיימשך בפועל חודשים רבים, ומבלי שנשמעה התייחסות חיובית כלשהי לגבי נכונות המהלך להסדרת שוק הטלוויזיה. משמעות התנהלות הרשות היא אחת - טרפוד המיזוג". 
עוד מודיעה רשת, כי בימים הקרובים צפוי להתכנס הדירקטוריון בכדי לבטל פורמלית את ההחלטה על המיזוג, שהתקבלה לפני מספר חודשים, וינחה את הנהלת החברה להציג את תוכנית הפעילות ולוח השידורים לשנים הקרובות". 

הצעד של רשת משמעותו גם האצת ההפקות של "המירוץ למיליון", "הישרדות", "האח הגדול", "משחקי השף", "אבודים", "לצבי יש בעיה", "נבסו" ,"מהפכה במטבח", "דה וויס", "הרמון", "אקס פקטור" ועוד.

ברשת גם הודו לשותפיהם למיזוג שלא קרה. "בעלי המניות של 'רשת 13' מביעים הערכה רבה לבעלי המניות, ההנהלה ועובדות ועובדי 'ערוץ 10' ו'חדשות 10', שהבינו כי המיזוג הוא הכרחי, למרות מורכבותו. אנו עדין מאמינים שהפתרון הנכון לשוק הטלוויזיה המקומי הוא שילוב כוחות, אך בלב כבד וחרף המאמצים הרבים, הגענו לנקודה בה עלינו להסתכל נכונה על המציאות, ולהשקיע את מרב המאמצים הניהוליים והמשאביים, ב'רשת 13', ולהמשיך להציע לקהל הצופים טלוויזיה איכותית, מעניינת ורלוונטית גם בשנים הקרובות".