בימינו, זה לא יפתיע אף אחד לשמוע על אנשים שקיימו יחסי מין במקומות ציבוריים, ולמען האמת זה כבר הפך לעניין שבשגרה. אבל אין ספק שלא בכל יום שומעים על אנשים שנתפסו כשהם עושים סקס עם עצם דומם, וזה כנראה מטריד באותה מידה שזה מסקרן. בשבוע שעבר צעיר מקנזס, ארה"ב, נעצר כי ניסה "לקיים יחסי מין" עם אגזוז של מכונית

הוא קיבל על על כך מאסר וקנס, אבל נראה שהעונש הכי גדול שלו הוא שכל העולם יודע בדיוק מה הוא עשה. לפי משטרת העיר ניוטון, ריאן סקוט מאלק בן ה-24 ניסה להחדיר את איבר מינו שוב ושוב לתוך אגזוז של מכונית חונה. שוטרים שהגיעו למקום ביקשו ממנה להפסיק, וכשהתעלם מהם נאלצו לחשמל אותו עם טייזר.

הם ציינו שבאותה עת מאלק היה שיכור לחלוטין ורמת האלכוהול בדמו הייתה פי ארבעה מזו המותרת לנהגים. בשל כך, לפני שהוא נלקח למעצר, השוטרים פינו אותו לקבלת טיפול בבית החולים.
 
ניסה להחדיר את איבר מינו לאגזוז. יוטון, ריאן סקוט מאלק, צילום: פייסבוק
ניסה להחדיר את איבר מינו לאגזוז. יוטון, ריאן סקוט מאלק, צילום: פייסבוק


על פי דיווחים בכלי התקשורת בארה"ב, שישה אנשים חזו במאלק מנסה להחדיר את איבר מינו לתוך מערכת הפליטה של המכונית, מה שהפך את המעשה שלו לחמור עוד יותר בפני החוק. במהלך הדיון הראשון נגדו, מאלק הואשם בהתנהגות בלתי הולמת תחת השפעת אלכוהול, או כפי שנכתב ארוכות ברישומי בית המשפט: "הוא מואשם בכך שחשף את איבר מינו בפומבי באופן מכוון, בפני אנשים שאינם בני זוגו ואשר לא הביעו את הסכמתם לכך, במטרה לספק את עצמו מינית".

העונש שנקבע למאלק הוא שנת מאסר על תנאי וקנס של 200 דולרים. זו אומנם לא הפעם הראשונה שהוא הסתבך עם החוק, אך בהחלט המוזרה ביותר שבהן. כמה חודשים קודם לכן, מאלק נעצר על תקיפה בנסיבות מחמירות באמצעות נשק מסוכן.
 
  
מאסר על תנאי, קנס כספי וחשיפה מביכה. ריאן סקוט מאלק, צילום: פייסבוק
מאסר על תנאי, קנס כספי וחשיפה מביכה. ריאן סקוט מאלק, צילום: פייסבוק