בעקבות הפרסומים על עדות חדשה במשטרה לפיה א.ק התוודתה בפני צעירה על רצח תאיר ראדה סנגורו של רומן זדורוב, ששוהה בבית הסוהר באשמת רצח תאיר ז"ל, צפוי להודיע על הגשת בקשה למשפט חוזר. עו"ד יורם הלוי, המייצג את זדורוב כבר שלוש שנים, הסביר בראיון ל-103FM את משמעות העדות החדשה. "העדות החדשה אינה תירוץ להגשת הערעור אלא הסיבה", אמר עו"ד הלוי, "העדות אינה העיקר, הראייה המשמעותית שבעקבותיה ביקשנו משפט חוזר הועברה לפרקליטות המדינה לפני שלושה חודשים ובעקבותיה הוזמנה גברת למסור עדות ששפכה אור על הרצח".





"אותה גברת העידה על דברים שנאמרו לה ישירות על ידי א.ק שהודתה שרצחה את תאיר ראדה. חלק מהתקשורת אימצה את הספין של הפרקליטות שמדובר בחולת נפש. א.ק אינה חולת נפש כל חייה, היא אדם נורמטיבי למעט התקפים שהיא חווה מעת לעת. א.ק רצחה את תאיר ב-100 אחוזים. כולם טעו ובענק. דעת הרוב בעליון טעתה בענק", הוסיף עו"ד הלוי.



"הפרקליטות ציירה את א.ק כחולת נפש שאי אפשר לסמוך על מילותיה כלל וכלל, זו טעות ענקית", המשיך, "א.ק לא רק מסרה שרצחה את תאיר ראדה לשלושה אנשים שונים שאינם מכירים אחד את השני, יש לזה עשרות ראיות המוכיחות שא.ח (חברה לשעבר של א.ק) דיבר אמת. א.ח סיפר שלפני שהתגלתה גופתה של תאיר א.ק התקשרה אליו וסיפרה לו שרצחה את תאיר. יש ראיות אובייקטיביות".