בכיר ברשויות שימור החי והדגה במדינת איידהו התפטר מתפקידו הלילה (שלישי) אחרי שתיעד את עצמו מצולם עם משפחת בבונים שלמה שרצח במהלך טיול באפריקה כדי לתת לאשתו "תחושה של אפריקה". בלייק פישר, הנציב לדגה ולציד באיידהו, שלח לחברים ולעמיתים שלו צילום שלו לצד יותר מתריסר בעלי חיים שקטל במהלך טיול שערך לאחרונה בנמיביה. בין השאר הוא צד ג'ירפה, נמר ואימפלה.

"לאחרונה קיבלתי החלטות מצערות שכתוצאה מהן שותפו תמונות מציד שבהן לא הצגתי רמה ראויה של ספורטיביות וכבוד כלפי בעלי החיים שצדתי. בעוד שפעולות אלה לא מייצגות אותי, אני לוקח עליהן אחריות מלאה ומרגיש כי הדבר הטוב ביותר לאזרחי איידהו ולספורטאים ולספורטאיות הוא כי אתפטר מתפקידי", כתב פישר במכתב ההתפטרות ששלח למושל איידהו. 

בתמונה נוספת ששיתף, נראה פישר עם משפחה של בבונים מתים, בהם בבון צעיר מאוד. הוא סיפר שאשתו רצתה "לקבל תחושה של אפריקה, אז יריתי במשפחה של בבונים. אני חושב שהיא הבינה את זה מהר". פישר כתב גם כי "הנמר הוא אחד מחמש החיות שצריך להרוג לפני שהיא הורגת אותך. חיה מגניבה מטורפת. לרוב הם פעילים בלילה, ולכן זה היה ייחודי מאוד". 
 
אף על פי שנמיביה היא אחת המדינות היחידות באפריקה שמאפשרת לתיירים לצוד פילים, נמרים ואריות, הצילומים עוררו ביקורת נוקבת נגד פישר, שמשמש בתפקידו זה ארבע שנים שבמסגרתו הוא אחראי לשימור בעלי החיים במדינה ולקביעת הקצאות לציד. קודמו בתפקיד, פרד טרווי, אמר כי המעשים "לא היו צודקים" גם אם חוקיים, ואחרים דרשו התנצלות פומבית ואף את פיטוריו של פישר.