שופט פדרלי בארצות הברית דחה הלילה (שלישי) את תביעת הדיבה של שחקנית הפורנו סטורמי דניאלס נגד הנשיא דונלד טראמפ. השופט ג'יימס אוטרו פסק כי הציוץ של הנשיא, בגינו תבעה אותו דניאלס על כך שהאשים אותה כי שיקרה על כך שאוימה, הוא "הגזמה רטורית" ולא הוצאת דיבה. 



שחקנית הפורנו טענה בראיון ל-CBS בחודש אפריל כי גבר ניגש אליה ואל בתה הפעוטה במגרש חניה ב-2011 ואיים עליה שלא תדבר על הרומן שקיימה עם טראמפ. היא מאוחר יותר הפיצה קלסתרון של האדם לטענתה איים עליה. בתגובה, הנשיא טראמפ לעג בחשבון הטוויטר שלו לקלסתרון וכינה אותו "מעשה נוכלות". הוא שיתף בציוץ תמונה של בעלה לשעבר של דניאלס, שדומה באופן מפתיע לדמות שמופיעה בקלסתרון.
דניאלס, ששמה האמיתי הוא סטפני קליפורד, טענה בתביעה שהגישה באפריל כי הנשיא הוציא את דיבתה בכך שהאשים אותה בפברוק האיום כלפיה. השופט אוטרו פסק כי הציוץ הוא "תגובה לאדם שקורא עליו תיגר בזירה הציבורית". הוא הוסיף כי "זו היא ההגדרה של הגזמה רטורית שמוגנת על ידי חופש הביטוי". 

עורך דינה של דניאלס, מייקל אוונטי, אמר בתגובה כי הוא יערער על דחיית התביעה. כזכור, אוונטי אמר לאחרונה כי הוא שוקל לרוץ לנשיאות מטעם המפלגה הדמוקרטית.