אם אתם רוצים לנקום במישהו, הדרך הכי טובה היא לפגוע בו במקום הרגיש ביותר. למשל, לבוא אליו לעבודה ולהשפיל אותם מול הקולגות, ולאחר מכן לדאוג שמי שלא נכח באירוע יוכל לצפות בזה באינטרנט. כך בדיוק עשתה אישה ממחוז צ'ונגצ'ינג, בדרום-מערב סין, כשגילתה שבן זוגה נשוי, ושהיא בעצם המאהבת שלו.



בתיעוד מהאירוע המביך, אפשר לראות את האישה מתפרצת למגרש כדורגל באמצע משחק אימון ומכה את החבר שוב ושוב. בינתיים, השופט שהביט במתרחש מהצד רק שרק במשרוקית כדי לעצור את המשחק, אבל לא ניסה למנוע מהאישה לעשות את שלה. "שאלתי אותך שאלה!", היא גערה בו, "יצאת איתי למרות שאתה נשוי? אולי לאשתך לא אכפת, אבל לי אכפת! אתה נשוי או לא? למה עשית לי את זה? אני נראית לך כמו מישהי שאפשר להתעסק איתה?".



היא המשיכה לצעוק עליו ולהכות אותו ואף קרעה לו את החולצה בשלב מסוים, בעוד שהתגובה היחידה של השחקן המובך הייתה ללכת לאורך המגרש כדי לנסות לחמוק ממנה. בשלב כלשהו כמה שחקנים מהקבוצה ניסו להפריד בין השניים, אך ללא הצלחה רבה. הם לא נראים מאוימים מפני האישה, אלא יותר משועשעים מהסיטואציה, וכראיה לכך אחד מהם אף שלף את הסמארטפון ותיעד אותה. בשלב זה, לא ידוע איך האירוע הסתיים, אך גולשים משועשעים הציעו שאולי הגבר חטף מכות גם מאשתו כשזו גילתה שיש לו מאהבת.