אין אדם בעולם שלא היה רוצה לזכות בלוטו פעם בחייו, ולדעת לשם שינוי איך זה מרגיש להיות מיליונר. הבעיה היחידה היא, שיש לנו יותר סיכוי להיפגע מברק או להידבק בחיידק טורף מאשר לזכות באמת. כמובן שיש אנשים ברי מזל שלא רק זוכים בסכומים אדירים, זה קורה להם אפילו יותר מפעם אחת.



בשבוע שעבר למשל, גבר כבן 40 מקווינסלנד, אוסטרליה, זכה בלוטו פעמיים ביום אחד, והפך ככל הנראה לאדם השנוא בעולם. הגבר בר המזל, שבחר באופן מובן להישאר אנונימי, בכלל לא הבין בהתחלה שזכה פעמיים. לדבריו, הוא תמיד קונה יותר מכרטיס אחד כדי להגדיל את סיכויי הזכייה, והפעם קנה שני כרטיסים.



הוא בדיוק היה באמצע חגיגות הזכייה הראשונה שלו, כשנציג מחברת הלוטו המקומית התקשר ובישר לו שגם הכרטיס השני שמילא זכה. "אלוהים אדירים! זכיתי באותו סכום פעמיים??" הוא אמר לנציג כשהוא המום לחלוטין. "אתה רוצה להגיד לי שיש לי יותר ממיליון דולר? אתה צוחק עלי נכון?".


הנציג הסביר לו שזה אמיתי לחלוטין, ושסך הכל הזכייה שלו הסתכמה ב-1.4 מיליון דולרים. "עשיתי זאת כמה פעמים. אני קונה כמה כרטיסים מראש", הודה הזוכה המאושר. "אני משתמש באותם מספרים הרבה זמן, הם האהובים עלי. יש לי אמונות תפלות בקשר לזה, ואם אני משחק אני חייב להשתמש בהם".



לדבריו, היו לו תכניות ברורות עבור הכסף, אבל עכשיו כשגילתה שזכה בסכום נוסף יאלץ למצוא תכנית חלופית. "לזכות פעמיים, זה משנה לחלוטין את המצב. האם אתפטר מהעבודה? זו אופציה סבירה". בסיום אותה שיחה גורלית אמר לנציג: "אני עומד לבכות. אני חייב להתקשר לאימא ולאבא שלי. עם סכום כזה אני יכול לעזור להם".