ראש הממשלה, בנימין נתניהו, היה מעורב היום (שלישי) בתקרית לא שגרתית עם אחת מתומכיו בקרית שמונה, בזמן שחנך במקום את "ביקורופא", שבא לתת מענה במקום חדר המיון בעיר שנסגר לפני כחמש שנים. במהלך דבריו, התפרצה אורנה פרץ, תושבת העיר, וביקשה להציף את הבעיות איתן מתמודדים בעיר מבחינת רווחה ורפואה. דבריה של פרץ נבלמו על ידי ראש הממשלה, שאמר כי מדובר ב"דברים משעממים".



לאחר שאמרה את דבריה, הורחקה פרץ על ידי שוטרים ששהו במקום, ולאחר מכן התראיינה לרדיו צפון בתגובה ראשונה ואמרה: "הוא צעק עליי ואמר 'את לא מעניינת'. כולם מחאו לו כפיים כי צעקתי, 'סליחה, מה שקורה כאן זה שצוחקים עלינו בעיניים'. ק"ש נראית איך שהיא נראית, מוזנחת ברחובות, מלאה בקומבינות, חמולות, בלי תקציבים. כל מקורבי ראש העיר היו שם וצעקו עלי 'מי את בכלל, חתיכת חצופה'. ישר באו שוטרים שהוציאו אותי החוצה".

לאחר מכן הוסיפה בגלי צה"ל: "אני כל כך מעריצה ואוהבת את נתניהו, והלב מתכווץ. הבטן שלי מתכווצת. אני עם דמעות בעיניים. התכוונתי לבוא ולשמוע את דבריו, כי אני אוהבת אותו ומכבדת אותו, וגם בוחרת בו, מגיל 18 ועד עכשיו. כל חיי ליכוד, וגם לראש העיר הנוכחי בחרתי בגלל התמיכה של ביבי. אתם צריכים להבין - המיון שלנו נסגר לפני חמש וחצי שנים, ואנחנו מנהלים כאן מאבק. אנחנו נאבקים על הבריאות שלנו. אנחנו גרים מאוד רחוק, אין לנו בריאות כמו שצריך, אם אני באה להביע את המחאה שלי, לבוא ולהגיד 'את לא מעניינת?' איפה הדמוקרטיה שהוא התגאה בה אתמול מעל דוכן הכנסת? אני לא חלק מהתקשורת או השמאלנים שנגדו, אני לא מהחמוצים. אני מהמתוקים". 
"יש לא מעט בעיות בעיר", המשיכה והוסיפה: "אני אישה מאוד נחמדה, הותקפנו בידי כל מקורבי ניסים מלכה בקרית שמונה, עם קללות, ועם אמירות של 'תעופי מכאן, חצופה. קיבלתי קללות שלא מדברים ככה לאישה. ראש הממשלה היה אמור להגיד שננהל דיון אחר כך, או שנגיד משהו. אנחנו תושבי קרית שמונה, אבל אף אחד לא סופר אותנו. אנחנו אנשי הפריפריה, ואתה יושב ונואם כמה אתה אוהב את קרית שמונה? אף אחד לא אוהב את קרית שמונה. מדיור ציבורי, דרך משפחות חד הוריות. לאורך כל הזמן של ניסים מלכה בעירייה. יש פה הזנחה בתוך העיר".


לעג לרש

גבי חסין, תושב קריית שמונה, התייחס למקרה ב"כאן ב'": "זה לעג לרש, מצטערים לקלקל את השמחה. ב-2013 סגרו אותו, אנחנו אוכלים קש, נוסעים לצפת, לרמב"ם, לנהריה. אם יש למישהו רשרוש בלב, הוא ממתין כדי שלא יחייבו אותו ב-800 ש"ח, והוא מחכה לבוקר, ואולי הוא לא יתעורר. אי אפשר לבוא שבועיים לפני בחירות ולחנוך כאן מרפאה. זה עסק פרטי, לא חדר מיון.

ברגע שיהיה פה חדר מיון, יהיו צילומים, רנטגן, גבס, בדיקות דם, הכל, כולל צוות מד"א. זה עבד בתור מוקד של חצי משרה, 12 שעות ביום. אם מתרחש אירוע מוחי, בריאות זה עניין של שניות. יש אמבולנס אחד של נט"ן ל-50 אלף תושבים".

חסין המשיך: "אני הייתי נוהג אחרת. את ראש הממשלה צריך לכבד. לא הייתי תוקף אותו. אנחנו תוקפים חמש שנים מעל התקשורת. אנחנו לא מתביישים להגיד את האמת. אתה לא יכול לבוא ולעשות עלינו סיבוב פעם בחמש שנים. זה ממש לא חדר מיון. זה מרפאת חדר רופא. אם הוא לא יעשה כסף, הוא יילך הביתה. אי אפשר לזלזל בנו, אנחנו לא אזרחים סוג ז'. אנחנו הקו הראשון של המדינה. תתעוררו, ולא רק בזמן בחירות".

כזכור, ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הגיע לקרית שמונה, אחד מהמעוזים הגדולים ביותר של הליכוד,וציפה להגיע לאירוע סולידי, אך תקרית עם תושבת המקום, גרמה למהומה במהלך נאומו. נתניהו החל לדבר על החשיבות של קרית שמונה וסיפר עד כמה הוא "אוהב את העיר", כאשר נקטע על ידי תושבת המקום, תומכת שלו, שהגיעה למקום ורצתה להציף בעיה שמפריעה לה על סגירת חדר המיון בעיר. בשלב מסוים, לאחר שקראה מספר קריאות מהקהל, והתבקשה להירגע על ידי הנוכחים, שטענו שהיא "עושה פרובוקציה", אך המשיכה בשלה. בשלב זה, החליט נתניהו לענות לה בצורה לא דיפלומטית ואמר: "את משעממת אותנו, תביאי דברים מעניינים. את פשוט לא מעניינת". 
הדברים, שזכו למחיאות כפיים סוערות מתומכיו, לא עצרו את התושבת, שהמשיכה וצעקה לעברו: "אני בוחרת בך כל ארבע שנים זה פשוט ביזיון אם ככה אתה מתנהג לקהל הבוחרים שלך, זה פשוט ביזיון". ראש הממשלה הנמיך את הטונים לאחר מכן והוסיף: "אני בא הנה כי אני אוהב את קריית שמונה רעייתי ואני אוהבים את קרית שמונה". פרץ, אגב, הוצאה מהמקום. 
מאוחר יותר נמסר מלשכת רה"מ כי  "צר לנו שלא מציגים את התמונה המלאה, מדובר באישה שהפריעה לראש הממשלה כולל כשביקש לדבר על יעקב וינרוט. האישה צעקה 'יום עצוב', ראש הממשלה ענה שנכון, זהו יום עצוב עקב פטירתו של יעקב וינרוט אך לצערנו היא בחרה בכל זאת להפריע".