"סיגניה", חברת הטכנולוגיה הישראלית המספקת ייעוץ ואבטחה מפני מתקפות סייבר, השייכת לקבוצת הסייבר "Team8", עשתה "אקזיט" ונמכרה היום (שלישי) בסכום של 250 מיליון דולר לחברת ההשקעות הבינלאומית "טמאסק", שמנוהלת מסינגפור.

מייסד ומנכ"ל "סיגניה", שחר לוי, אמר לאחר המכירה כי "המכירה תחזק את יכולתנו לספק לארגונים תמיכה אסטרטגית בתחום הסייבר. אני גאה באנשים שלנו, שהפכו את החברה הזו למה שהיא כיום".

"סיגניה" מסייעת ומייעצת לחברות בבניית עמידות בפני מתקפות סייבר וכן מספקת להם אמצעים לתגובה למתקפות סייבר מורכבות ברשתות שלהן. היא משתפת פעולה עם חברות במגוון תעשיות, בין היתר בתחומי התקשורת, הפיננסים, הטכנולוגיה, הלוגיסטיקה, המשפטים, טלקום, פארמה, קמעונאות וייצור.
 
למרות החתימה על עסקת הענק, החברה תמשיך לפעול כחברה עצמאית תוך שיתוף פעולה עם חברות טמאסק ברחבי העולם. עם רכישתה תגדיל החברה את מצבת העובדים שלה בארץ ובעולם. 
 
"סיגניה תשמר את מחויבותה לסטנדרטים הגבוהים ביותר של מצוינות מקצועית, מיקוד בלקוחות, החלטיות ומהירות", אמר לוי. "המכירה תחזק את יכולותינו לספק לארגונים תמיכה אסטרטגית בהתמודדות עם האתגר המתעצם בתחום הסייבר, ותאפשר לנו להאיץ בנייה של יכולות".

"סיגניה" נוסדה ב-2015 כחלק מ-Team8. היא אחת מארבע חברות שהוקמו והוכרזו על ידי  Team8, לצד ארבע חברות נוספות שטרם הוכרזו. זהו האקזיט הראשון ל-Team8, שהוקמה ב-2014 וגייסה סכום של 42 מיליון דולר ממשקיעים ברחבי העולם, ביניהם מיקרוסופט, סיסקו, קוואלקום ו-AT&T.
 
את סיגניה ייצגו עורכי הדין יאיר גבע ואבירם חזק ממשרד הרצוג ואת Team8 ייצגו עורכות הדין מירי שליט ואפרת זיו ממשרד מיתר ליקוורניק גבע לשם טל ושות'. את Temasek ייצגו Cleary Gottlieb ועו"ד אשוק צ'נדרשיקר ממשרד גולדפרב.