אם מישהו יגיד לכם שבמשפחה שלו לא רבים, תוכלו לדעת בוודאות שהוא משקר. אין משפחה שאין לה בעיות, צעקות וסכסוכים, ועד גבול מסוים זה לגמרי נורמלי. איך תדעו אם אתם עומדים בהגדרה של משפחה לא נורמלית? ובכן, אם במקרה יצא לכם לרדוף אחר הבן שלכם עם מסור חשמלי, והוא בתגובה דרס אתכם עם מכסחת דשא - אתם עונים על ההגדרה.



זה אומנם נשמע כמו תסריט לסרט אימה שיגיע בקרוב לבתי הקולנוע, אבל זה קרה לאחרונה בארה"ב. האירוע המחריד התרחש על רקע סכסוך מתמשך בין דאגלס פרגוסון בן ה-76 לבין בנו, שגר בשכנות אליו. פרגוסון כבר נעצר כמה פעמים בעבר על תקיפה, אבל זו בהחלט הייתה המזוויעה שבהן.



"הבן לא הבחין באביו מגיע מאחוריו. הוא כיסח את הדשא, כשלפתע ראה את אבא שלו רץ לעברו עם מסור חשמלי", אמר סגן אנדי סיבולט ממשרד השריף במחוז סאליבן בהצהרה רשמית. "הוא הסתובב כדי לנסות לברוח ממנו, אבל כשהסתכל ראה שאבא שלו עדיין רודף אחריו עם מסור. אז הוא פגע בו עם מכסחת הדשא".

שוטרים שהגיעו למקום מצאו את פרגוסון פצוע ומדמם מראשו ומרגלו ופינו אותו לבית החולים. בשל חומרת פציעותיו, הרופאים נאלצו לקטוע את רגלו והוא נותר באשפוז במשך זמן רב. למעשה, למרות שהאירוע התרחש לקראת סוף חודש יוני, הוא נעצר רק בשבוע שעבר באופן רשמי. פרגוסון הואשם בניסיון רצח מדרגה שנייה, ומוחזק כעת במעצר בערבות של 25,000 דולרים.



via GIPHY