עיתון "הארץ" מדווח הבוקר (רביעי) כי חמש עיתונאיות מאשימות את דן מרגלית בהטרדה מינית. העיתונאי הוותיק הכחיש את הטענות, שנוגעות למקרים שאירעו בסוף שנות ה-80 וראשית שנות ה-90. נ' (שם בדוי), סיפרה לראשונה בתוכניתה של אילה חסון ב-103FM על מקרה בו מרגלית תקף אותה מינית לטענתה לפני כ-30 שנה.

"שלחו לי הבוקר עותק של הכתבה שפורסמה וזה החזיר אותי 30 שנה אחורה", אמרה. "דן מרגלית הוא עיתונאי בחסד והערצתי אותו שנים רבות ואיש של ערכים אך במקרה הספציפי שלי הוא היה עם פחות ערכים. לפני 30 שנה הוא הקפיץ אותי לביתי אחרי יום עבודה. הייתי אמורה לצאת מהאוטו אך הוא תפס אותי בכוח וניסה לחבק אותי ולנשק אותי. אמרתי לו 'מספיק' אבל זה לא עזר, הוא לא הפסיק. זה היה מאוד מלחיץ ולא נעים".
 
"זה היה ברור שזה בניגוד לרצוני", סיפרה, "הוא היה גדול ממני ב-20 שנה. אני כבר לא כל כך זוכרת אבל הדלת הייתה נעולה וחשתי לכודה. למרות זאת השתחררתי וברחתי מהאוטו. הייתי המומה ומאז לא דיברנו יותר. באחד הימים כששנינו הוזמנו לבכורה כלשהי בתיאטרון מישהי הציגה לי אותו מבלי לדעת שאנחנו מכירים והוא עשה כאילו הוא כלל לא מכיר אותי. כששאלתי אותו מאוחר יותר למה עשה כאילו הוא לא מכיר אותי הוא רק חייך".
 


נ' אמרה כי היא נרגשת מחשיפת העדויות נגד מרגלית. "התנצלות מצידו הייתה מספיקה לי אך היא לא תגיע לעולם. הוא יכחיש את הסיפור הזה. מרגש אותי לדעת שמישהי אמיצה קמה, אומרת ובכך עושה איזשהו תיקון", אמרה. כשנשאלה אם היא שמחה שהסיפור יצא החוצה, השיבה: "אני לא רצה לעשות שיימינג ואני יודעת על סיפורים אחרים. כן סיפרתי לחברי הקרובים. כשאתה עובר טראומה יש לך צורך לשתף. לא עברתי אונס אך זו הייתה תקיפה מינית. הוא ניסה להכריח אותי בניגוד לרצוני".