כל מי שאי פעם איבד כלב מסיבה כזו או אחרת יודע עד כמה קשה להתגבר על זה, כמעט כמו לאבד בן משפחה. אם הכלב נפטר, אין הרבה מה לעשות מלבד להתאבל עליו ולהיזכר בזמנים הטובים איתו. אבל כשמדובר בכלב שנגנב או אבד, תמיד יש תקווה שאולי יום אחד הוא יחזור, ולפעמים זה אפילו קורה.
 
בשבוע שעבר תושב גאורגיה זכה להתאחד מחדש עם כלבו, לאחר שזה אבד לפני שלוש שנים. ג'יורגי ברזיאני בן ה-62, איבד את כלבו האהוב ג'ורג'י ב-2015, ולא הפסיק לחפש אותו מאז. הוא החל לתלות פליירים עם תמונות של כלבו ברחבי העיר טביליסי בה הוא מתגורר, בתקווה שאולי מישהו ימצא אותו ויצור איתו קשר.
 
במהלך כל השנים הללו התקשרו אליו מספר אנשים בנוגע לג'ורג'י, אבל בכל פעם התברר שזה לא הוא אלא כלב שדומה לו. אך יום אחד ברזיאני קיבל שיחת טלפון שלה הוא ציפה כל כך הרבה זמן - עובד בתיאטרון הבלט והאופרה בעיר ראה כלב שעונה על התיאור של ג'ורג'י משוטט באזור. ברזיאני הבין מיד שהפעם מישהו באמת מצא את כלבו האהוב, ומיהר למקום כשהוא נחוש לתעד את המפגש. 



בסרטון המדהים שצילם, רואים את ג'ורג'י ישן תחת עץ ברחוב, וכשבעליו קורא לו הוא מתעורר ומסכל עליו המום ומבולבל. כשהוא מתאושש מההלם, ג'ורג'י רץ לעברו, קופץ עליו ומיילל בבכי. "ג'ורג'י זה אתה? כן זה באמת אתה!", קורא ברזיאני בהתרגשות. "כלב יקר שלי, מה שלומך?". משם, הבעלים הנרגש לוקח את ג'ורג'י הביתה לפגוש את שאר המשפחה. כשהוא פוגש אותם ג'ורג'י מתחיל שוב ליילל מהתרגשות וקופץ על בני המשפחה בשמחה. 

בשלב זה, לא ברור איך הכלב נעלם והיכן היה כל השנים האלו, אך ההשערה היא שהוא חי ככלב משוטט. כראיה לכך אפשר לראות את התג הצהוב באוזן שלו, שמשמעותו שהשירות הווטרינרי העירוני חיסן וסירס אותו, לפני שהחזירה אותו לרחוב. המפגש בין ג'ורג'י למשפחתו הפך מיד ויראלי וריגש מיליוני גולשים ברחבי העולם, כשרבים חלקו סיפורים על כלבים שאיבדו ולא שבו עוד.

אך לצד התגובות החיוביות היו גם כמה תגובות פחות אוהדות, של גולשים שתהו למה ברזיאני שם את כלבו בבגאז' ולא במושב הקדמי או האחורי. אחרים כתבו שלו הכלב שלהם היה חוזר אליהם אחרי כל כך הרבה שנים, אין סיכוי שהיו נותנים לו לטייל ללא רצועה, כפי שעשו בעליו בסרטון.