אין ספק, זה לגמרי החודש של ליידי גאגא, שמככבת בימים אלה בתפקיד הראשי בסרט A Star Is Born, ועכשיו גם עומדת לשנות סטטוס מרווקה – לנשואה. הזמרת נשאה דברים באירוע "נשים בהוליווד" של מגזין ELLE שחגג 25 שנים, והודתה במהלך נאומה לארוסה כריסטיאן. בן זוגה של גאגא הוא כריסטיאן קארינו בן ה-49, סוכן המייצג אומנים מפורסמים שונים, ביניהם ג'סטין ביבר והארי סטיילס.

השניים יוצאים מאז תחילת 2017, כששמועות על אירוסין בין השניים החלו כבר בסוף השנה שעברה. לפי הדיווחים באתרי הבידור, גאגא לא רצתה לפרסם עד כה את דבר האירוסין, והעדיפה שהעניין ישמר בסוד. מקור אמר למדורי הרכילות כי הזמרת נמצאת כרגע על גג העולם, וכריסטיאן הוא הסיבה לכך. השניים שמרו את הבשורה בסוד עד עכשיו, כדי להימנע מעיסוק תקשורתי, מה שלא קרה במערכת היחסים הקודמת של הזמרת, שהייתה כולה באור הזרקורים. נאחל הרבה מזל טוב!

צ'אנס דה ראפר. צילום: רויטרס


צ'אנס דה ראפר בדרך לפוליטיקה? 

אם הבחירות לרשויות המקומיות כאן אצלנו מעניינות אתכם, חכו שתשמעו מה קורה בשיקגו. מסתבר שלא רק אצלנו ילכו בקרוב לבחור ראש או ראשת עיר, אלא גם בשיקגו יתקיימו בקרוב בחירות מקומיות, ולפי השמועות שהתרוצצו בעיר אחד המועמדים הבולטים להנהיג את העיר הגדולה באילינוי הוא לא אחר מאשר צ'אנס דה ראפר.

בציוץ שהעלה שלשום לטוויטר כתב הראפר: "אולי באמת כדאי לי". השורה, שלקוחה משיר שלו מ-2015, עשויה לרמז על המחשבות שלו להתמודד. הציוץ לווה בפוסט בו נאמר כי הזמר יקיים מסיבת עיתונאים הקשורה לבחירות המקומיות.

אבל אל תמהרו להתלהב, המהלך היה בסך הכל תרגיל יח"צני שבסופו הודיע הראפר על תמיכתו באחת המועמדות. הראפר אמר כי הוא מבין שאם הוא יגבה את המתמודדת יש לה סיכוי, והוסיף כי הוא מאמין שהיא יכולה לשנות.