פעילי המחנה הציוני תלו לפנות בוקר (חמישי) ברחבי העיר קריית שמונה עשרות שלטים עם הכיתוב "אורנה, אותנו את כן מעניינת". זאת, בתגובה לדברים שאמר שלשום ראש הממשלה נתניהו לתושבת העיר, אורנה פרץ, שהתייחסה לצורך ברפואה ציבורית הולמת באזור הצפון. פרץ מחתה על כך שמאז סגירת חדר המיון הקדמי בקריית שמונה לא ניתנה לעיר חלופה הולמת, אך רה"מ השיב: "את פשוט לא מעניינת, את משעממת אותנו".



יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי: "אורנה וכל תושבי קריית שמונה, אתם מעניינים אותנו מאוד. מגיעים לכם שירותי רפואה טובים, בדיוק כמו במרכז הארץ. גם בחינוך, בתשתיות ובכל נושא אחר. בעשר שנות שלטון הליכוד הזניח את הפריפריה. כשאנחנו ננהיג את המדינה לא יהיו פערים בהקצאת תקציבים ממשלתיים על פי אזורים גיאוגרפים"



"מגיע לכם שירותי רפואה טובים". פעילי המחנה הציוני תולים שלטים בקריית שמונה



כזכור, נתניהו הגיב עוד באותו יום לאירוע בציוץ בחשבון הטוויטר שלו. "פעילה פוליטית התפרצה לדבריי בטקס חנוכת המרכז הרפואי בק״ש", כתב. "זה היה שעות ספורות אחרי שהתבשרתי על פטירתו של ידיד נפשי, עו״ד יעקב וינרוט. אני רגיל לביקורת ואין לי שום בעיה עם קריאות ביניים. קיבלתי אלפי קריאות כאלה בחיי. אבל היום, בעומק הכאב והצער, הרגשתי שזה פשוט לא היה מתאים". 



פרץ, שהורחקה מהמקום על ידי שוטרים, התראיינה לאחר האירוע לרדיו צפון ואמרה כי "נתניהו צעק עליי ואמר 'את לא מעניינת'. כולם מחאו לו כפיים כי צעקתי, 'סליחה, מה שקורה כאן זה שצוחקים עלינו בעיניים'. ק"ש נראית איך שהיא נראית, מוזנחת ברחובות, מלאה בקומבינות, חמולות, בלי תקציבים. כל מקורבי ראש העיר היו שם וצעקו עלי 'מי את בכלל, חתיכת חצופה'. ישר באו שוטרים שהוציאו אותי החוצה".