בוקר של גשם: הגשם הגיע הבוקר (חמישי) גם למרכז הארץ אך בכמויות קטנות בלבד. שרון וכסלר, חזאית כאן 11, שיתפה בתכנית הרדיו "הקבינט" ב-103FM כי היא תוהה האם זהו הסתיו שלנו. "אנחנו באמצע אוקטובר ואפילו יורה לא היה לנו", אמרה. "יורה צריך להיות מסה גדולה של גשם שיורדת ברחבי הארץ. הגשם שירד עד כה לא נחשב בעיניי".



על התחזיות כי השנה הקרובה תהיה גשומה במיוחד השיבה: "אני לא אוהבת את התחזיות לטווח הארוך, אך זה עוד יכול לקרות. אנחנו רק באמצע אוקטובר ויכולה להיות לנו שנה גשומה בינואר ופברואר. בשנה שעברה ברוב המקומות בארץ הייתה כמות המשקעים גדולה מהממוצע, למרות התחושה שלא הייתה שנה גשומה. אנחנו כל הזמן מצביעים על כך שלא ירד גשם בכנרת אך אנחנו שוכחים דבר מהותי. כל הנחלים שדאגו להזרים מים לכנרת ולהעלות את מפלס עברו לירדן במסגרת הסכמי השלום. אנחנו מתחילים שם בגירעון גדול מראש".





"לעת עתה אינני יודעת לומר מתי יהיה היורה. היום בבוקר היה סיכוי לגשם ומי שהיה באזור תל אביב ממש נפעם ממופע הברקים, אך לא הכל הגיע לחוף. משעות אחר הצהריים צפוי גשם מקומי בצפון ובמרכז ובשבת יש סיכוי לגשם מקומי גם כן. יורה רציני ומערכת חורפית עוד אין באופק".


על פי התחזית, בשעות הצהריים ייתכן גשם מקומי גם בהרי הצפון והמרכז. קיים חשש קל לשיטפונות במדבר יהודה ובבקעת הירדן. הטמפרטורות במהלך היום יהיו ללא שינוי ניכר. מזג האוויר היום יהיה מעונן חלקית ביום ובלילה.  
 
 
בתל אביב הטמפרטורות ינועו בין 27 ביום ל-22 בלילה, בירושלים בין 24 ביום ל-18 בלילה, בחיפה בין 26 ביום ל-22 בלילה,  בטבריה בין 21 ביום ל-32 בלילה, בים המלח בין 27 ביום ל-32 בלילה, בבאר שבע בין 29 ביום ל-18 בלילה ובאילת בין 32 ביום ל-23 בלילה.