משפחה נמחקה היום (חמישי) בתאונת דרכים קטלנית סמוך לים המלח. כפיר ושירה אביטן מקצרין ובתם התינוקת גאיה הם שלושת ההרוגים בתאונת הדרכים הקשה בכביש 90 לאחר שאוטובוס פגע ברכבם. נהג האוטובוס שהתנגש ברכב בו נסעו ההרוגים טוען כי חש בכשל בהיגוי לפני התאונה. מממצאי החקירה הראשונים של שוטרי מרחב נגב, עולה החשד כי הנהג, השייך לאגד היסעים, סטה מנתיבו ובכך הפך להיות אחראי לתאונה הקטלנית. עתה בודקים את גרסתו לגבי הכשל בהיגוי, וכן באיזה שלב של הנסיעה הוא הבחין בו, האם נכון היה לעצור בדרך, או האם הוא רק הרגיש שסטה מהנתיב.
דן בונבידה, אחד מנוסעי האוטובוס, תיאר ב-103FM את השתלשלות האירועים: "האוטובוס החל לרעוד ולהתנדנד במהלך הנסיעה. לא הרגשתי שהוא נסע מהר מדי. אני מכיר את הנהג, הוא בא ממשפחה טובה מדימונה". הנוסע העריך שהיה פנצ'ר בגלגל: "איך זה קרה אינני יודע, אנחנו לא הרשות השופטת אך מרגע הרעידה ועד ששמענו את המכה עברו כ-30 שניות. הרגשנו חבטה ולא הבנו שמדובר ברכב. לאחר שעצרנו וירדנו מהאוטובוס הבנו את גודל המקרה. חשוב לציין שרצינו להגיש עזרה ולסייע אך המשטרה סירבה". 
תאונה בים המלח

צילום: דוברות המשטרה


צילום: רס"ר אסף בן שבת

חובש שהגיע ראשון למקום התאונה סיפר על שראה בשטח: "הייתי בדרכי מאילת בנסיעה לכיוון לבילינסון. השעה הייתה בערך 11:00 בבוקר, אז שמעתי על תאונת דרכים קשה בכביש 90 לכיוון ים המלח. מיהרתי לשם, תוך עשר דקות הגעתי למקום. במקביל הגיעו גם שני מתנדבים של מד"א שהחלו לסייע. ראיתי את הרכב שעף מהכביש, ראיתי את התינוקת, את האמא שוכבת על הכביש ואת האבא לכוד ברכב והתחלנו לעשות החייאה- ניסינו לעשות הכל". כשנשאל אם היה מה לעשות ברגע שהגיע השיב: "אנחנו ניסינו לעשות הכל, ניסינו לבצע פעולות החייאה. באוטובוס היו גם עוד 13 פצועים קל".

על פי נתוני עמותת אור ירוק בכביש 90 אירעו בעשור האחרון כ-1350 תאונות דרכים שבהן נהרגו 120 בני אדם (כולל התאונה שאירעה היום), מעל 4,000 בני אדם נפגעו, 374 מהם קשה.