יום ראשון // 21.10.2018 - פינוק קריר לסתיו

הטיפ של ציפי שביט: “אני מכינה לנכדים ארטיקים טעימים ובריאים. לוקחת מנגו, בננות, חלב קוקוס ותמרים, שמה הכל במיקסר, ומקפיאה בתבניות סיליקון. והילדים משוגעים על זה״.

אורלי פיינה, דיאטנית קלינית, אסם:  "פירות וירקות בריאים בכל צורת הכנה: טריים, קפואים, מאודים וצלויים. נסו להגיש אותם לילדים כשהם עשויים באופנים שונים, עד שתמצאו את שיטות ההכנה שהם מעדיפים".

ציפי שביט. צילום: רפי דלויה
ציפי שביט. צילום: רפי דלויה

יום שני // 22.10.2018 - השקיעה הכי־הכי

בעונה הנוכחית השקיעות הן היפות והמרשימות ביותר. שלבו את ארוחת הערב עם פיקניק יצירתי: צאו לפארק קרוב, לחוף הים או לאתר פתוח אחר, שלפו סמארטפונים וערכו תחרות צילומים של כל המשפחה. תוכלו להדפיס את צילום השקיעה המנצחת, למסגר אותו ולתלות בחדר הילדים.

שקיעה. צילום: רשות הכנרת
שקיעה. צילום: רשות הכנרת

יום שלישי // 23.10.2018 - לאכול בעגול

הכינו ארוחת ערב משפחתית מלאה במאכלים עגולים. מחפשים רעיונות? בבקשה: סלט מעגבניות שרי, פיצה מבצק מחיטה מלאה, פתיתים פלוס סיבים תזונתיים, קציצות מבושלות ועוד. תוכלו לקנח בסלט פירות מפנק מתפוחים ותפוזים.

תפוזים.צילום: פלאש 90
תפוזים.צילום: פלאש 90

יום רביעי // 24.10.2018 - אוכל מזין מההתחלה

הטיפ של רגב הוד: “הבנות שלנו הורגלו לאוכל מזין מרגע שהתחילו לאכול מזון מוצק. שתיהן אוהבות ברוקולי, כרובית, גזר ועוף. הלן מכינה להן קציצות מהרבה סוגים של ירקות".

אורלי פיינה, דיאטנית קלינית, אסם: "הציבו באופן קבוע באזור המטבח קערה של פירות שטופים, סלסילה של עגבניות שרי/גזרים. הנוכחות של הפירות והירקות בסביבה הטבעית של הילד תוביל בסופו של דבר להתנסות".

רגב הוד. צילום: איטל אטינגר
רגב הוד. צילום: איטל אטינגר

יום חמישי // 25.10.2018 - פסטה אינטרנשיונל

יש רק יום אחד כזה בשנה, וחייבים לחגוג אותו כמו שצריך – קבלו את "יום הפסטה הבינלאומי"! חפשו פסטה פלוס סיבים תזונתיים שהיא בעלת ערך תזונתי. תוכלו למצוא עם הילדים מתכון חדש ומפתיע באתר www.bishulim.co.il ותעשו חגיגה משפחתית בכל הטעמים והצבעים.

פסטה. צילום: אינג אימג'
פסטה. צילום: אינג אימג'

יום שישי //  26.10.2018 - שלום לשעון

זהו, תקופת שעון הקיץ תיגמר במוצאי שבת. הימים יתקצרו, ויהיו פחות שעות אור ופנאי לבילוי משפחתי בחוץ.

ילדים משחקים. צילום: ברוך יעקובי
ילדים משחקים. צילום: ברוך יעקובי