רוכב אופניים חשמליים כבן 50 נהרג היום (שישי) לאחר שנפגע מטרקטורון ביישוב במועצה האזורית חוף אשקלון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ראשוני בזירת האירוע, והחלו בביצוע פעולות החייאה, אך נאלצו לבסוף לקבוע את מותו במקום. בזירה לא אותר כלי רכב נוסף ונבדק חשד שמדובר בתאונת פגע וברח.
חובש רפואת חירום במד"א גל צלח סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 50 שוכב בשטח בסמוך לאופניים חשמליים מרוסקות כשהוא מחוסר הכרה עם חבלות בפלג גופו העליון ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים אבל לצערנו הפציעות שלו היו קשות מאוד ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו. אנשים שהיו במקום סיפרו לנו שהוא נפגע מטרקטורון".
בתוך כך, כפיר, שירה וגאיה אביטן,  שנהרגו בתאונה הקטלנית שהתרחשה אתמול בכביש 90 הובאו לקבורה בבית העלמין בקצרין, בה התגוררו. כפיר שירת כנגד משמעת וזכה לטקס קבורה צבאי. "איך הלכתם כולכם ביחד?", ספדו להם מכריהם הכאובים. התאונה התרחשה בקטע הכביש שבין צומת הערבה לכיוון צפון מזרח סמוך למפעלי ים המלח. 14 מנוסעי האוטובוס, בהם הנהג, נפצעו קל ופונו במסוק מד"א ובאמבולנסים של מד"א לבית החולים סורוקה בבאר שבע. 

נהג האוטובוס שהתנגש ברכב בו נסעו ההרוגים טען כי חש בכשל בהיגוי לפני התאונה ושמע פיצוץ מכיוון הצמיג השמאלי הקדמי של הרכב. שכנה שהכירה את בני הזוג סיפרה: "אנחנו בהלם, זה לא נתפס איך משפחה נמחקה. איזה טרגדיה נוראה, אנחנו לא מעכלים. הם היו משפחה טובה נחמדה ושקטה. זה לא נתפס".