מערכת חורפית בדרך: המשטרה מסרה היום (שישי) כי בשל התחזית על מערכת חורפית שצפויה לכלול משקעים רבים בנחלי דרום מדבר יהודה, הערבה הדרומית והסביבה ובכביש 90 - היא מבקשת מציבור המטיילים שלא להגיע לאזורים הללו. במקביל, רשות הטבע והגנים סגרה את שמורת עין גדי בשל חשש לשיטפונות.
עוד נמסר מהמשטרה כי מפאת סכנת החלקה בכביש , על הנהגים לנהוג בזהירות מירבית ולהימנע מלנסוע בצירים בהם ישנן הצפות/שיטפונות וסכנת החלקה וטביעה. יש להתאים את מהירות הנסיעה לתנאי מזג האוויר ותנאי הדרך. על הנהגים להקפיד בטרם הנסיעה ברכב על תקינות האורות וניקוי הפנסים, כמו כן להדליק אורות בזמן הנהיגה. אין לבצע עצירות פתע ויש לשמור מרחק מהרכב שמלפנים. תשומת לב מיוחדת יש לתת להולכי רגל, תוך מתן זכות קדימה. 
הלילה צפוי להיות מעונן חלקית ולאורך החוף ייתכן טפטוף. מחר יהיה מעונן חלקית. ייתכן גשם מקומי בצפון הארץ ובמרכזה. הטמפרטורות יהיו ללא שינוי ניכר. טמפרטורות במספר ערים: בטבריה 31-20 מעלות,בחיפה 26-21, בתל אביב 27-21, בירושלים 25-18, בבאר שבע 29-18 ובאילת 34-23.

ביום ראשון יהיה מעונן חלקית עד נאה עם טמפרטורות רגילות לעונה. שני יהיה מעונן ברובו, בעננות בגובה רב ובינוני עם התחממות נוספת וטמפרטורות גבוהות מהרגיל. ייתכן אובך בדרום הארץ ובמרכזה. בשלישי צפוי להיות מעונן חלקית עד מעונן בעננות בגובה רב ובינוני עם טמפרטורות מעט גבוהות מהרגיל.