משחק ההיאבקות השנתי מבית 2K חוזר אלינו בדמותו של WWE 2K19, ובניגוד לשנים הקודמות - הפעם מדובר בשדרוג רציני ואיכותי. אם אי פעם חלמתם להיות וינס מקמן ולהקים בעצמם מותג היאבקות טלוויזיוני שיכבוש את העולם, עכשיו זה בידיים שלכם, או יותר נכון בבקר המשחק שלכם. בניגוד למשחקי לחימה אחרים, כמו מורטל קומבט, סטריט פייטר או אפילו INJUSTICE, בעולם ההיאבקות הדיגיטלי המטרה היא לא רק לנצח, אלא גם לעשות את זה בסטייל, וזה שיקול שחשוב לקחת בחשבון כאשר בוחרים את המשחק.
 
אתם יכולים לבחור בין שלל דמויות עכשוויות, כמו ג'ון סינה, שרלוט פלייר ואיי. ג'י. סטיילס, או לשחק בתור דמויות אגדיות, כמו אנדרטקר ושון מייקלס, ולשחזר כמה מהקרבות המפורסמים בהיסטוריה של המותג בזירות מודרניות או מהעבר.

ויזואלית, המשחק נראה נהדר, אף שלא מורגש שינוי משמעותי בהשוואה לשנים קודמות מלבד התאורה. אחד השיפורים המשמעותיים ביותר שכן נעשו השנה הוא בקצב המהיר יותר של תנועות המתאבקים, שהופכים את הקרב לדינמי ומעניין יותר. הזרימה של הקרבות נראית הרבה יותר טבעית, נוספו אנימציות מגוונות יותר, והשדרוג של הבינה המלאכותית הופך גם את הקרב נגד הדמות שבשליטת המחשב ליותר מאתגר וכיף. 
 

הכותר WWE2K19 מציג לא מעט מצבי משחק שונים שאמורים להחזיק אתכם עד השחרור הבא. הבולט בהם הוא "מיי קריר" (קריירה), שבו אתם לוקחים דמות של מתאבק מהסצנה העצמאית ("אינדיז"), ובאמצעות סיפור לינארי, שמלווה בסצנות מגניבות ואינטראקציות עם מתאבקים ודמויות מפתח מ־WWE, אתם עושים את דרככם הראשונה בחברה ומטפסים לפסגה. בעיני, מדובר במוד הכי מצליח של הכותר זה שנים - הסיפור נפלא (יותר טוב ממה שמוצג היום בתוכניות של המותג בטלוויזיה) ואתה לא רוצה שהוא יסתיים.
 
השנה חוזר גם SHOWCASE MODE, שהפעם מאפשר לכם להיכנס לנעליו של דניאל בראיין, אשר חזר השנה מפציעה קשה מאוד שכולם חשבו שגמרה לו את הקריירה. בראיין מציג כמה מהקרבות הטובים שלו בהיסטוריה, שאותם עליכם לשחזר. מוד קצר, אבל בהחלט מהנה.
 
המוד הכי מעניין במשחק, שעבר מעט שינויים אך מהותיים, זה UNIVERSE MODE, שמאפשר לכם לנהל בעצמכם את המותג. כלומר, אתם קובעים את שם התוכנית, היכן תתקיים, מי ישתתף בה, מהן היריבויות וכן הלאה. אתם לא רוצים לשחק בזירות הרגילות של החברה? תוכלו לבנות זירה משלכם. לא אוהבים את המשתתפים? תוכלו ליצור חדשים. גם השנה אפשרויות היצירה של דמויות, זירות, חגורות אליפות וקרבות - הן מגוונות וכמעט אינסופיות.