בימינו, הדברים הכי חושבים עבור מי שטסים לחו"ל זו האפשרות להגיע למקומות עם הרבה בעלי חיים. מלבד העובדה שהם ממש חמודים, אף אלבום תמונות שמעלים לפייסבוק או לאינסטגרם אינו שלם ללא סלפי אחד איתם לפחות. מדובר בתופעה שצברה פופולריות בשנים האחרונות, ואיתה גם עלו מספר התקיפות של תיירים בידי בעלי חיים.

אך כמובן שלא כל מפגש איתם הוא מסוכן, ולפעמים הוא פשוט מסתיים בצורה מאוד מאוד מביכה. לאחרונה למשל, תיירת צעירה שרק רצתה להצטלם עם הקופים המקומיים, קיבלה יותר ממה שציפתה לו כשאלו החליטו להזדווג על ברכיה. האירוע המביך והמשעשע תועד בידי חבריה, עת שביקרו ביער הקופים של סאנגה, באי האינדונזי באלי.



בסרטון המשעשע, אפשר לראות את הצעירה יושבת על מדרגת בטון ומחכה שמשהו מעניין. אך בעודה מחכה, קופת מקוק קופצת על ברכיה ומיד לאחר מכן קופץ גם זכר, ואלו, לחרדתה, עושים עליה סקס כאילו היתה מיטת אוהבים בחדר מלון לפי שעה. כפי שניתן לראות מהבעות פניה, הצעירה בהלם מוחלט מהמתרחש וממש נגעלת מכך. החברים לעומת זאת מאוד נהנו מהמחזה והמשיכו לצלם. לשמחתה, לבסוף מדריך טיולים שהיה במקום זרק אוכל על הקופים והבריח אותם משם.



בניגוד לצעירה, כמעט לא היו גולשים שלא מצאו את הסיטואציה מאוד משעשעת ואלו מיהרו לתת את דעתם על הנושא. "היא רק רצתה תמונה איתם והפכה לחלק משלישיה בסרט פורנו", כתב משתמש בשם rogerld1. משתמש אחר בשם Muhammad Anhar הצטרף להנחה הזו ושאל בהומור "זה נחשב שהם עושים שלישיה?". kirkd13 טען: "ככה קופים אומרים 'אנחנו מחבבים אותך'". לעומתו, Alex Vidakovic הצי ש"הקוף סתם משוויץ, מנסה להרשים את האנשים". kibaszotjo סיכם את האירוע היטב וכתב: "הקופים פשוט היו חרמנים" .