בדומה לבני האדם, גם בטבע יש מריבות בין בעלי חיים, כשאצלם לרוב זה קורה בגלל אוכל, טריטוריה ובני זוג. אך בניגוד אלינו, כשאלו נלחמים, זה כמעט תמיד מסתיים בפציעה קשה או מוות. בנוסף לכך, גם כשיש קשר משפחתי בין שני בעלי החיים, זה לא ימנע מהם מלהילחם עד הסוף המר.

כך קרה לאחרונה בגן חיות באינדונזיה, שם לביאה הרגה באכזריות את האב של שלושת גוריה. דובר של החיות הסביר שהעובדים שמעו בוקר אחד שאגות רבות מהרגיל, לפני פתיחת גן החיות, ומיהרו לכלוב האריות. כשהגיעו הם ראו את הלביאה זורי תוקפת את האריה ניאק, ונועצת את שיניה בצווארו באכזריות.

הם ניסו להפריד ביניהם, אך ללא הצלחה, וזורי המשיכה להחזיק בצווארו באמצעות שיניה עד שהוא הפסיק לזוז. מנתיחה שלאחר המוות נמצא שהוא מת כתוצאה מחנק ופציעות בצווארו.

ניאק בן ה-10 הגיע אל גן החיות לפני שמונה שנים מסאן דיאגו, וב-2015 הוא הזדווג עם זורי ונולדו להם גורים. מההנהלה נמסר שזורי ושלושת גוריה במצב טוב ולא נגרם להם כל נזק במהלך האירוע. הם מסרו בהצהרה רשמית: "אנחנו מודיעים בצער על מותו של האריה ניאק. מוקדם יותר במהלך השבוע הוא נפצע במהלך קרב עם הלביאה זורי. ערכנו חקירה יסודית כדי לנסות להבין מה הוביל לזה".

לדבריהם, לא היו כל סימנים להתנהגות יוצאת דופן אצל זורי לפני התקיפה, והיא לא התנהגה בצורה אגרסיבית. הם הוסיפו ש"ניאק היה אריה מדהים ויחסר לנו מאוד. אנו מודים לכם על התמיכה בעוד אנחנו מתמודדים עם האובדן".