ברוב המקרים כשאנשים פורצים למקומות, הם עושים זאת כדי לגנוב כסף ורכוש. אבל זה מה שעושים רק פורצים מקצועיים, בעוד החובבנים שבהם, אלו שעדיין לא מבינים את מהות המקצוע, עושים זאת למען מטרות הזויות למדי. בשבוע שעבר למשל, טיילור לאב בן ה-31 פרץ לבית של אישה כדי לצחצח שיניים, לעשות כביסה ולהכין לעצמו ארוחת בוקר. הבעלים של הבית, מרי רויסטר, תושבת אלבמה, סיפרה שהייתה בהלם מוחלט כשנכנסה לביתה וראתה בפנים אדם זר. "כשראיתי אותו שאלתי 'מה אתה עושה בבית שלי', הוא ענה לי שהוא מחכה לבגדים שלו שיתייבשו", סיפרה רויסטר לחדשות WAAY-TV. "המשכתי ושאלתי אותו 'אוקיי. מי אתה?' התשובה שלו הייתה 'אני הנכד שלך, את לא מזהה אותי?'. אמרתי 'לא!'".


רויסטר סיפרה שלאחר השיחה ההזויה היא התקשרה למשטרה, אבל לא חששה יותר מדי מאחר והפורץ לא היה אלים: "זה היה מפחיד בהתחלה, יצאתי החוצה וחיכיתי למשטרה. הייתי לחוצה אבל גם צחקתי". לדבריה, לאחר שלאב נלקח למעצר היא חזרה פנימה כדי להעריך את חומרת הנזק שעשה. "הוא עבר על כל המגירות שלי, אין לי מושג מה הוא חיפש", הסבירה. "ניקיתי את כל הבלגן שעשה, וזרקתי לפח את התחתונים שלו שהיו על הרצפה". סך הכל, במהלך שהותו בבית לאב הספיק לעשות אמבטיה, לעשות כביסה, להתגלח, לצחצח שיניים ואפילו הכין לעצמו טוסט וביצה מקושקשת. 
 
לפי משטרת מחוז ליימסטון, לאב נעצר באשמת פריצה, ומוחזק כעת בכלא המחוזי בערבות של 10,000 דולרים. שבוע קודם לכן הוא נעצר גם כן על פריצה לבית אחר, אם כי המשטרה לא מסרה פרטים לגבי מעשיו שם, והאם גם שם הספיק להכין ארוחת בוקר לעשות כביסה.