לפני פחות מחודשיים "רשת" הכריזה על המנצח הגדול של "משחקי השף" והטלוויזיה בישראל נכנסה לתקופה קצרה ללא תוכניות אוכל, אך בשבועות האחרונים שתי הפקות ריאליטי מהמטבח חזרו למסך של זכייניות ערוץ 2 לשעבר. כעת, שתי תוכניות הבישול התחרותיות "משחקי השף קונדיטור" של "רשת 13" ו"MKR המטבח המנצח" של "קשת 12" נלחמות ראש בראש - אך נראה כי את הציבור הן לא מעניינות כמו באחיותיהן הגדולות לז'אנר תוכניות המציאות "נינג'ה ישראל" ו"האח הגדול".



ברצועת הפריים-טיים, הובילה אמש התוכנית "MKR המטבח המנצח" עם 14.1 אחוזי רייטינג, מול "משחקי השף קונדיטור" שגרפה 12.2 אחוזים. מדובר בפער לא מבוטל של קרוב ל-2 אחוזים, אך לא בניצחון מוחץ ומוחלט, ומכיוון ששתי התוכניות נמצאות בשלביהן הראשונים עוד ייתכן מהפך. נתונים אלו אינם נמוכים במיוחד אך רחוקים גם מהמספרים שהצליחו להשיג תוכניות הדגל של הזכייניות מהבית המצולם במדינה ומהמסלול האתגרי בחיפה שנעו סביב 20 אחוזי הרייטינג. השידור החוזר של "חברות" בערוץ עשר, לעומת זאת, קיבל 6 אחוזים, ו"כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "נקודת מפנה" שקיבלה 2.3 אחוזים.




ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 12 אחוזים ב"קשת 12" ו-10.3 ב"רשת 13", חדשות "ערוץ עשר" גרפו 6.7 אחוזים, ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 3.5 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה קשת עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 9.6 אחוזים ו"התכנית הכלכלית" שהביאה 11.3 אחוזים, בעוד הזכיינית רשת ששידרה את "לפני החדשות", קיבלה 7.6 אחוזים. ערוץ עשר ששידר את תוכניתם של אורלי וגיא הגיע אל החדשות עם 3.2 אחוזים.