בית משפט המחוזי בבאר שבע הרשיע היום (שני) את שלומי כהן בן ה-42, מורה לשעבר ממבוא חורון, בביצוע עבירות מין רבות של אינוס, מעשי סדום ומעשים מגונים שביצע, בין 1996 ל-2009, בשלושה אחים כשהיו בגילאים 13-6. במהלך שמיעת הראיות, נשמעו גם עדויותיהם של שני אחים נוספים, שעבירות המין שביצע בהם הנאשם, התיישנו.   
 
חודש לפני הגשת כתב אישום זה, הוגש נגדו כתב אישום בבית משפט השלום בפתח תקווה בגין ביצוע עבירות מין דומות בקטין אחר. בעקבות פרסומים אלו, הגיעו המתלוננים למשטרת אשקלון, והגישו תלונה נגדו. מספר חודשים לאחר הגשת כתב האישום, בחודש ינואר 2016, נטל אחד המתלוננים את חייו.
 
בשמונה במרץ 2016 צירפה הפרקליטות לכתב אישום המקורי מתלונן נוסף, אח נוסף של המתלוננים, אשר התגורר בשנים האחרונות בחו"ל, ורק לאחר התאבדותו של אחיו חזר לארץ והגיש תלונה במשטרה, בגין עבירות מין שביצע המורה גם כלפיו בילדותו.
 
על פי עובדות כתב האישום, הפרשה נחשפה בעת שכהן, שהיה מורה באותה עת, רקם מערכת יחסים קרובה עם משפחת המתלוננים, כאשר התגוררו כולם בגוש קטיף לפני ההתנתקות, ניצל את מערכת היחסים הזו לאחר שאביהם עזב את הבית, וביצע בהם עבירות מין רבות, בהזדמנויות שונות, תוך שהוא מארח אותם בביתו, וכן במהלך ביקורים בביתם.
 
עו"ד רותם יוחנני-הר ציון מפרקליטות מחוז דרום (פלילי), אמר בעקבות ההחלטה כי "הנאשם ניצל את גילם הרך של המתלוננים, שהיו בעת ביצוע העבירות בין הגילאים 6-13, והאמון שנתנו בו עת תמך בהם, סייע להם כלכלית וחברתית, אירח אותם בביתו, עזר להם בשיעורי בית, הכין חלק מהם לעליה לתורה ולימד אותם לנגן. בית המשפט קיבל את עמדת הפרקליטות, נתן אמון מלא במתלוננים, והרשיע את הנאשם בביצוע עבירות מין רבות". 
 
בתוך כך, בית המשפט ציין בהכרעת הדין כי "בשקלול כל העובדות הנוגעות לקטינים, ולמעמדו של הנאשם כאח בוגר או כתחליף אב, יהיה הכרח להגיע למסקנה שהקטינים במצבם, בחולשתם הרבה וביחסם החריג והמורכב כלפי הנאשם, לא היו חופשיים להביע הסכמה למעשיו של הנאשם, גם לאחר שחצו את גיל 14 ולפחות עד שהגיו לגיל 16...לאחר עיון בכל הראיות ושקילתן, אין מנוס מן המסקנה המצערת לפיה כל המעשים המיניים המיוחסים לנאשם הוכחו היטב, מעבר לספק סביר. לגבי רוב המתלוננים, הוכחה זו היא ברמה גבוהה במיוחד, הרבה מעל ומעבר לכל ספק סביר".