חבילת נפץ הונחה הלילה (שלישי) בתיבת דואר סמוך לביתו של המיליונר והפילנתרופ ג'ורג' סורוס בניו יורק. על פי הדיווחים, המטען נוטרל על ידי המשטרה המקומית ולא היו נפגעים באירוע. המטען התגלה לאחר שעובד במתחם המגורים פתח את החבילה וגילה את מטען הנפץ שהונח בה, כך מסרה המשטרה בהצהרתה. סורוס לא היה בבית כאשר הגיעה החבילה.

המשטרה הפנתה את תיק החקירה ל-FBI, שיחפשו כעת את האחראים מאחורי המעשה. סורוס הינו מבקר חריף של ישראל ותמך בעבר במספר ארגונים לא ממשלתיים בעלי תוכניות שמאל קיצוניות, כגון "שוברים שתיקה", "בצלם", "יש דין" ו"אל-חאק".
שמו עלה לכותרות בתחילת השנה כאשר ראש הממשלה, בנימין נתניהו, האשים אותו בכך שהוא עומד מאחורי קמפיין ציבורי נגד תוכנית הממשלה לגרש מסתננים סודנים ואריתראים מהמדינה. מקורב לנתניהו אמר אז כי ראש הממשלה מתכוון לכך שסורוס תורם כספים לקרן החדשה לישראל, שארגונים בתמיכתה פעלו בין היתר לעצירת הגירוש. סורוס הכחיש את הטענה.

במהלך הקיץ שעבר, סורוס היה קורבן למסע פרסום נגד מהגרים בחסות ממשלת הונגריה, קמפיין אשר רבים בקהילה היהודית טענו שהיה אנטישמי. סורוס קרא להונגריה לאפשר כניסת פליטים בשערה ובשערי האיחוד האירופי. על הכרזות נגדו, שחלקן הושחתו בכתובות נאצה אנטישמיות, הייתה תמונה של סורוס צוחקת, לצד המילים "בואו לא ניתן לסורוס לצחוק אחרון".