צעיר כבן 23 נהרג הבוקר (רביעי) בתאונת דרכים בין משאית לרכב פרטי בכביש 222 סמוך לצומת גבולות. צוות מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל טיפלו בו אך נאלצו לקבוע את מותו לאחר ניסיונות החייאה.



פרמדיק מד"א יצחק כהן סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו על הכביש משאית ורכב פרטי מעוך, מחוץ לרכב ראינו צעיר כבן 23 שוכב ואזרחים שחלפו במקום הוציאו אותו מהרכב והתחילו לסייע לו, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה בסיוע צוות רפואה של צה"ל, מצבו היה קריטי ולאחר מאמצי החייאה נאלצנו לקבוע את מותו".



בשבוע שעבר נהרגו בתאונה קשה שלושת בני משפחת אביטן מקצרין - ההורים כפיר ושירה, ובתם התינוקת גאיה, שהיתה רק בת 7 חודשים. בתאונה, שאירעה בכביש 90, התנגש אוטובוס ברכב בו נסעה המשפחה בקטע הכביש שבין צומת הערבה לכיוון צפון מזרח סמוך למפעלי ים המלח. 14 מנוסעי האוטובוס, בהם הנהג, נפצעו קל ופונו במסוק מד"א ובאמבולנסים של מד"א לבית החולים סורוקה בבאר שבע.   



נהג האוטובוס שהתנגש ברכב בו נסעו ההרוגים טוען כי חש בכשל בהיגוי לפני התאונה. מממצאי החקירה הראשונים של שוטרי מרחב נגב, עולה החשד כי הנהג, השייך לאגד היסעים, סטה מנתיבו ובכך הפך להיות אחראי לתאונה הקטלנית. עתה בודקים את גרסתו לגבי הכשל בהיגוי, וכן באיזה שלב של הנסיעה הוא הבחין בו, האם נכון היה לעצור בדרך, או האם הוא רק הרגיש שסטה מהנתיב.