כבני אדם שחיים בחברה אנושית, אנחנו נדרשים לא לגרום לאחרים נזק פיזי או להרוג אותם, גם אם זה ממש מגיע להם. זה אומר, בין היתר, לא לפגוע בבן משפחה אפילו אם הוא עשה משהו שביקשנו ממנו שוב ושוב לא לעשותו. זה נשמע מובן מאליו, אבל יש אנשים שזקוקים לתזכורת בנושא ואולי אף כדאי להעביר על הנושא קורס הסברה.

הראשונה שצריכה להירשם לקורס כזה היא הסבתא הלן וושינגטון בת ה-75, שאיבדה את זה לחלוטין כשהנכד שלה המרה את פיה. לפי הדיווחים בכלי התקשורת, וושינגטון ביקשה ממנו שוב ושוב לא להניח את כוס התה שלו על שולחן העץ שלה, אבל הוא לא הקשיב. היא התעצבנה ושפכה את התה לכיור והלכה להביא אקדח. כשחזרה, ראתה שלא רק שהנכד הכין לעצמו עוד תה, הוא אף שם את הכוס שוב על השולחן.

זה כבר היה יותר מדי עבורה, והיא ירתה בו בירך ופצעה אותו. כשהמשטרה הגיעה לביתה, הם מצאו את הנכד, שגילו מתחת ל-18, כשהוא שוכב פצוע על הדשא בגינה. את וושינגטון הם מצאו בתוך הבית עם אקדח, חמש מחסניות מלאות ואחת ריקה. לפי דוח המעצר שלה, כשהשוטרים לקחו אותה לניידת היא שאלה היכן פגעה בנכד שלה, וכן טענה שלא מגיע לה להיכנס לכלא.

ובכן, זה לא בדיוק נתון להחלטה, ובקרוב היא תעבור בדיקה פסיכיאטרית, שם יוחלט בדיוק מה כן ומה לא מגיע לה. בימים אלו היא שוהה במעצר באשמת תקיפה באמצעות נשק מסוכן, ומחכה בקוצר רוח למשפט שלה שיתקיים במהלך חודש דצמבר.