אסף הראל, המועמד לראשות עיריית תל אביב התייחס היום (רביעי) בשיחה ב"כאן ב" להחלטה להתמודד בבחירות: "זה דבר שמתבשל הרבה שנים. אני מגיע מבית פוליטי ואבא שלי היה חבר כנסת, אז תמיד ידעתי שאגיע לעשייה הציבורית". לדבריו, החליט על ברגע שראה שאף אחד לא הולך להתמודד מול חולדאי, הבין שחייבת להיות מולו אלטרנטיבה. 
"כיום תל אביב מזניחה את תפקידה מול מדינת ישראל. היא יכולה לעמוד ולהוביל מהלכים של הליברלי. מה שהשמאל לא יכולה לעשות, היא יכולה, להפריד דת ומדינה, להיות שיוויונית יותר. ככה אני רואה את העיר", הסביר והתייחס לראש העירייה הנוכחי: "אני לא בא כולי לבטל אותו, יש לו הרבה זכויות. יחד עם זאת, הוא עושה הרבה טעויות". הוא טען כי רון חולדאי "ממשיך לחזק את החזק ולהחליש את החלש ולא נותן אלטרנטיבה. בדרום אנשים מפונים, אנשים נרצחים, תגיד סטנד אפ כי אתה לא מתמודד עם העובדות".
הראל התייחס לסקרים שפרסם המועמד אסף זמיר: "לא יודע מה היו השאלות שלהם, אנחנו השגנו את הפער שהיה במעריב - זה סקר עומק שאני קראתי". הוא הסביר כי "הפער בינינו עומד על חמישה אחוזים ו-13%. גם המספרים לא נכונים, וצריך להתייחס לאג'נדה". הוא סיכם: "אני עושה מהלך מאוד רציני. אנחנו רוצים את מחנה השמאל, והצלחנו בחלקו".