אחרי שהסתכסכה עם קארדי בי ואפילו הספיקה ללכת איתה מכות בפומבי, כעת הגיע הזמן של ניקי מינאז' להסתכסך עם זמרת נוספת, הפעם זו טרייסי צ'פמן, שהגישה תביעה נגד הראפרית עם הפה הגדול.



צ'פמן טוענת כי השיר "SORRY" של מינאז' יחד עם הראפר NAS, משתמש באופן בלתי חוקי וללא קבלת אישור בקטע מתוך הלהיט הגדול של צ'פמן - "Baby Can I Hold You".





לפי דיווח באתר TMZ, מינאז' פנתה לצ'פמן לקבלת אישור לשימוש בקטע מתוך השיר כבר בחודש יוני 2018, כשהכוונה של הראפרית הייתה לשבץ אותו באלבומה "Queen" שיצא באוגוסט השנה. צ'פמן סירבה לבקשתה של מינאז', והשיר באמת לא נכנס לאלבום אך גם לא נגנז, ולבסוף שודר ברדיו, ועד לאחרונה היה גם זמין להשמעות ברשת.



לפי התביעה, מינאז' השתמשה בקטעים מהשיר ללא קבלת רשות, קטעים אלו מהווים כמחצית משירה של מינאז', על אף שמזוהים מאוד עם צ'פמן. בתביעה צ'פמן דורשת לגנוז את השיר ולאסור את השמעתו וגם, איך לא, פיצוי כספי. 


מעריציה הנאמנים של מינאז' מכפישים מאז חודש אוגוסט את טרייסי צ'פמן ברשת, כלומר, הם לא אוהבים את העובדה שהיא אמרה לא למלכה מינאז, בקרוב נגלה מה חושב בית המשפט ומי תהיה המנצחת האמיתית בקרב החתולות הזה.