בטבע יש הרבה רגעים הזויים, ואם יש לכם מזל תהיו עדים לפחות לכמה מהם. לאחרונה למשל, גולש העלה תיעוד של קרב שגרתי לכאורה בין צרעה לתיקן, שקיבל טוויסט משעשע ומפתיע. הסרטון הביזארי פורסם ביוטיוב בידי המשתמש Danny Singh, ומיד לכד את עיני הגולשים, שלחלוטין לא ציפו לדרך שבה הוא הסתיים. 


כפי שניתן לראות בתיעוד, עוד מן ההתחלה נראה שידה של הצרעה היא על העליונה, והיא לא מפסיקה לתלוש למקק חלקים מגופו, כולל רגליים וחלקי כנפיים. הג'וק אומנם משיב מלחמה, ועושה כמיטב יכולתו כדי לשרוד, אך זה די ברור מי הולך להפוך לארוחה בסיום הקרב הזה. אבל בדיוק כשנראה שהצרעה עומדת לנצח, מגיע הטוויסט בעלילה - לפתע לטאה רעבה מגיחה מאחורי הדלת ובולעת את שניהם. 

הסרטון מאז עשה דרכו גם לכמה מכלי התקשורת העולמיים וגרר תגובות רבות, רובן כאמור של גועל. באופן לא מפתיע מרבית הגולשים טענו שהסרטון "ממש מגעיל" והצטערו שצפו בו. אבל מנגד היו מי שטענו אחרת. "למה זה מגעיל? זה הטבע במיטבו" ,כתב אחד הגולשים וטען שמי שנגעל הוא כנראה רגיש מידי. גולש אחר ניסה לנחש מה באמת קרה בסוף של הסרטון וכתב: "אחר כך הגיע נשר ואכל את הלטאה". אדם נוסף תהה "האם חרקים חשים פחד? חייהם נראים אכזריים"