סוף השבוע הוא תמיד זמן מעולה לשכוח מטרדות היומיום. איזו דרך טובה יותר יש לעשות את זה, מאשר להיכנס לאולם הקולנוע החשוך עם הרבה פופקורן, וכוס משקה גדולה במיוחד ולצלול אל תוך העולם שמוקרן על הבד. במיוחד בשביל זה ערכנו עבורכם רשימה של הסרטים שעלו לאחרונה לאקרנים.



אורי זוהר חוזר


תיעודי. עשרות שנים אחרי שחזר בתשובה והתנתק מעולם הקולנוע, אורי זוהר חוזר ובגדול בסרט חדש שבו הוא מדבר בפתיחות ובכנות על חייו הסוערים, על סרטיו הגדולים, על תהליך החזרה בתשובה, וגם על געגועיו לעולם החילוני, התוקפים אותו מעת לעת. הסרט מאפשר הצצה נדירה לחייו של זוהר המביים לראשונה אחרי שנים, סרט עלילתי המיועד לקהל החרדי בלבד, פלוס קטעי ארכיון מכל סרטיו הגדולים לאורך השנים ("חור בלבנה", "כל ממזר מלך", "מציצים", "עיניים גדולות" ועוד).



בימוי: יניב סגלוביץ', דני רוזנברג. ישראל, 2018. 67 דקות.






סיפור אחר


דרמה קומית. צעירה חילונית מחליטה להתארס למוזיקאי חוזר בתשובה. ההחלטה גורמת להוריה הגרושים ולסבה הפסיכולוג להתאחד, כדי לחבל בנישואים הממשמשים ובאים.



בימוי: אבי נשר. שחקנים: ג'וי ריגר, נתן גושן, ששון גבאי, מיה דגן, יובל סגל, אביגיל הררי, מעיין בלום. ישראל, 2018. 112 דקות.





האלווין

אימה. 40 שנה אחרי שרוצח מטורף במסיכה רצח את ילדיה בערב חג ההאלווין, יוצאת האם לעימות אחרון מולו.

בימוי: דיוויד גורדון גרין. שחקנים: ג'יימי לי קרטיס, ג'ודי גריר, וויל פאטון. ארצות הברית, 2018. 109 דקות.

מדד רוטן טומטוז: 80%




ילד יפה

דרמה משפחתית. עיתונאי מצליח ואיש משפחה אמריקאי, מגלה לתדהמתו שבנו, שאותו הוא אוהב יותר מכל, מכור לסמים קשים. בעקבות הגילוי הוא נכנס למעגל של רגשות אשמה בניסיון להבין איך זה קרה.

בימוי: פליקס ואן כרונינגן. שחקנים: סטיב קארל, טימותי שאלאמה, מאורה טיירני. ארצות הברית, 2018, 112 דקות.

מדד רוטן טומטוז: 65%




לצוד את האויב

מלחמה. קפטן של צוללת אמריקאית יוצא לחילוץ צוללת תקועה, אך נקלע למצוד של מורדים רוסים שמחזיקים בבנו של נשיא רוסיה כבן ערובה.

בימוי: דונובן מארש. שחקנים: ג'רארד באטלר, גארי אולדמן, מייקל ניקויסט. ארצות הברית, 2018 . 121 דקות. 

מדד רוטן טומטוז: 38%