ממשיכה להתריס: עהד תמימי, הנערה הפלסטינית שריצתה מאסר בכלא ישראל לאחר שסטרה לחייל, לא חוזרת בה וממשיכה בהסתה נגד חיילי צה"ל. בראיון שעלה לחשבון הטוויטר של ממר"י, אמרה היום (חמישי) תמימי כי "העולם לא צריך להיות מופתע שפלסטינים מכים חיילים. מה שעשיתי הוא דבר רגיל, אנחנו תמיד צריכים לסתור לחיילים כל הזמן ולא משנה מה הם עושים. הם כובשים את האדמה שלנו והם יורים בילדים ותוקפים אותנו בבתים, אז זו תגובה טבעית לנוכחות של חיילים באדמה שלי".



תמימי השתחררה מהכלא בחודש יולי, בתום שמונה חודשי מאסר, לאחר שבשנה שעברה תועדה כשהיא תוקפת חייל בפתח ביתה בכפר נבי סאלח במהלך הפגנות אלימות שנערכו בכפר. בתיעוד, שצילמה אמה של הצעירה, נראות היא ואחותה מתקהלות סביב שני חיילים והצעירה בת ה-17 אף סוטרת לאחד החיילים ובועטת בו. לאחר פרסום הסרטון מספר ימים אחרי התקרית, נעצרה תמימי ובהמשך גם קרובות משפחתה.


בינואר הוגש נגדה כתב אישום בגין תקיפת קצין וחייל צה"ל ובגין חמישה אירועים נוספים בהם תקפה משרתים בכוחות הביטחון, זרקה לעברם אבנים, איימה עליהם, הפריעה להם למלא את תפקידם, השתתפה בהפרות סדר והסיתה אחרים להשתתף בהן. 

לאחר שחרורה נפגשה תמימי עם יו"ר, הרשות הפלסטינית, אבו מאזן וביקרה עם אמה והניחה זר על קברו של יאסר ערפאת. תמימי אמרה כי היא "שמחה מאוד להיות מחוץ לכלא, אבל השמחה אינה שלמה כי עדיין יש שם אסירים ועד שהם לא ישוחררו לא נהיה שמחים. אנחנו צריכים להמשיך את דרכו של השהיד יאסר ערפאת".