שינייד אוקונור שוב מפתיעה. הזמרת האירית בת ה-51, שבעבר הוסמכה לכמורה, שוב ביצעה שינוי דתי, התאסלמה, ושינתה את שמה לשוהאדה דאוויט. בזמרת הודיעה על כך למעריציה בפוסט, בו כתבה כי אני מודיעה שאני גאה להפוך למוסלמית. זאת המסקנה הטבעית של כל מסע תיאולוגי אינטליגנטי. כל לימוד של כתבי הקודש מוביל לאסלאם, מה שהופך את כל הספרים האחרים למיותרים". 

הזמרת שינתה את תמונת הפרופיל שלה ל"לבשו חיג'אב: פשוט עשו זאת". לאחר מכן היא שיתפה סרטון בו היא נראית שרה תפילה מוסלמית: "ביטאתי חלק מהמילים לא נכון, בגלל שהרגשות גרמו לי להסיר את עיני מהדף". 

לדוויט, או אוקונור כפי שהיתה ידועה, היתה מערכת יחסים מורכבת מאוד עם הכנסייה הקתולית, שהגיעה לשיא כשאר קרעה תמונה של האפיפיור בשידור חי בטלוויזיה על מנת למחות נגד התעללות מינית בכנסייה.
בשנה שעברה פרסמה הזמרת סרטון בן 12 דקות, בו הודתה כי היא אובדנית, סובלת מהפרעות נפשיות ומתגוררת במלון זול בניו ג'רזי. המוזיקאית פרסמה סרטון אחר בשבוע שעבר, בו היא מספרת כי היא בודדה ומתאכסנת במלון דרכים בו היא משלמת 70 דולר ללילה, ו"נאבקת מדי יום כדי להישאר בחיים".

בסרטון נראית או'קונור, אמא לארבעה ילדים, במצב קשה, כשהיא בוכה ומעשנת, ואומרת שהיא "נלחמת כמו עוד מיליוני אנשים, במחלות נפש", ומוסיפה "אם זו הייתי רק אני, מזמן כבר לא הייתי כאן, הייתי חוזרת ישר לאמא שלי... אני לבד בעולם כבר שנתיים, כעונש על כך שאני סובלת מהפרעות נפשיות, אני כועסת שאף אחד לא לוקחת אחריות עליי".