הפרשה שמטלטלת את המדינה: בצל ההתפתחות הדרמטית בפרשת רצח תאיר ראדה, טען הבוקר (שישי) העיתונאי גיא פלג ("החדשות"), בתכניתו של ניסים משעלב-103FM, כי להערכתו, הראיה החדשה שנמצאה "מצדיקה משפט חוזר". הוא הסביר "יש כאן בהחלט ראייה חדשה ומשמעותית, שגם בפרקליטות מסכימים שאי אפשר להתעלם ממנה. בפרקליטות סבורים שהתמונה עדיין אינה שלמה ושצריכים להעמיק ולבחון את הראייה, ואז להבין את המשמעות שלה. אם יורשה לי - אני חושב שייתכן שהנתון הזה מספיק לכל הפחות לפתיחה של משפט חוזר". 

במערכת המשפט הישראלית לא קל לקבל משפט חוזר, אך כתב המשפט סבור כי במקרה הזה בהחלט קיימת האופציה שזה יקרה בקרוב: "בשביל משפט חוזר צריך להציג ראייה חדשה ומשמעותית שלא הייתה בפני ההרכב שהכריע והרשיע בערכאה הראשונה ואחר כך בערעור. התיק של זדורוב עשיר מאוד מבחינה ראייתית, אבל הוא תיק נסיבתי. כנגד זדורוב אין ולו ראייה אחת מדעית שקושרת אותו לרצח ולזירה. יש הרבה דברים אחרים, אבל אין את הראייה המדעית, והנה - כאן יש ראייה כזאת שייתכן וקושרת אדם אחר. יש משהו שצריכים לבחון אותו".


בהתייחס לאמירתו של גורם בכיר בפרקליטות, שטען כי הממצא הוא שולי, אמר פלג: "אתמול שוחחתי עם גורמים בכירים מאוד בפרקליטות ולא שמעתי את האמירה הזו. מצאו שערה על גופתה של תאיר ראדה שאינה הייתה שייכת לה או לרומן זדורוב - ואת זה ידענו כבר מזמן. הפעם, מה שחדש זה שלא ניתן לשלול את האפשרות שהשערה שייכת לאדם המכונה א"ח - בן זוגה של א"ק. אין חולק על כף שהשערה קשורה למי ממשפחתו. הוויכוח הוא האם מדובר בעוד 100 אנשים שיכולים לבוא בחשבון או בעוד 1,000 אנשים. לכן, כרגע עלינו לקבל תשובה לשאלה 'לכמה אנשים מבחינה סטטיסטית השערה הזאת יכולה להתאים?'. כמה רחב העץ המשפחתי של א"ח". 
כנשאל איך יתכן שכל כך הרבה שנים אחרי הרצח נמצאה ראייה חדשה שלא נתגלתה קודם לכן, הסביר כתב "החדשות" כי "השערה נמצאה מיד בזירת הרצח, אבל קודם כל רצו לבדוק האם מדובר בשערה של המנוחה עצמה. מומחה במכון לרפואה משפטית אמר לי שעל כל אדם יש הרבה מאוד שערות על הבגדים, גם אם לא רואים אותן. בדקו והגיעו למסקנה שהשערה לא של תאיר ושייכת לאחר. החשוד שלהם היה רוזמן זדורוב, וגם אליו השוו את השערה ומצאו שהיא לא שלו".
לדבריו, "באותו שלב בשנת 2007, הרבה לפני הסיפור של א"ק וא"ח, לא היה למי להשוות את השערה, כי אי אפשר להשוות אותה לכלל האוכלוסייה - הרי למכון לרפואה משפטית אין די.אן.איי של כלל האוכלוסייה. כאן הביקורת על הפרקליטות - נפל דבר ולפני שש שנים בא בחור, אומנם עם עבר פסיכיאטרי, שסיפר על החברה שלו שגם היא מטופלת פסיכיאטרית, וסיפר שהיא התוודתה בפניו שהיא רצחה עם הבגדים שלו. המשטרה והפרקליטות חקרו אותה בנקודת הזמן הזאת, ונדמה לי שהיה מקום לפני ששללו את העדות של א"ח, לפני שקבעו שא"ק אינה הרוצחת באופן קטגורי, היו צריכים לעשות את ההשוואה המתבקשת של השערות". 
האם רומן זדורוב יושב בכלא והוא חף מפשע?
"יש כאן ראייה חדשה שללא ספק חייבת להיבחן עוד. יש לנו כבר תשובה אחת שהיא בעיני דרמטית, וצריכה להיות תשובה משלימה. זדורוב הורשע פה אחד במחוזי, אבל בעליון כבר היה שופט אחד שאמר שיש לו ספק. הוא אמר את זה עוד מבלי שהראייה החדשה הונחה לפתחו, לכן לדעתי אחרי שנקבל תשובה ודאית או קרובה לגבי ההיתכנות שהשערה הזאת באמת קשורה לא"ח או א"ק, יצטרכו לכל הפחות 'לזרוק' את זה מחדש על השולחן, וייתכן שאם יהיה משפט חוזר השופטים יצטרכו לעסוק בשאלה 'האם הראייה הזו משנה את המשקל'. היא הרי לא תקבע אם זדורוב הוא הרוצח או לא, אבל יכולה להגדיל את הספק". 
משעל לא בטוח שהפרקליטות אכן תרצה לפתוח מחדש את התיק: "אם בית המשפט ישחרר את זדורוב, זה יהיה יום הכיפורים של מערכת אכיפת החוק", אמר. "הפרקליטות לא יכולה להרשות לעצמה רעידת אדמה שכזאת ולהגיד 'טעינו, נכשלנו'". 
לעומתו, פלג העדיף להאמין בערכיות של אנשי הפרקליטות ובראשם שי ניצן, פרקליט המדינה: "אני עובד מול הפרקליטות הרבה שנים, ואולי אני תמים ונאיבי, אבל אני חושב שרוב האנשים שעובדים שם הם ערכיים, ואני לא חושב שהם ייתנו לשיקול של תדמית או אגו להכריע שהם נגד חרותו של אדם. אני לא מעלה על הדעת שפרקליט המדינה שי ניצן יידע שייתכן וחף מפשע יושב בכלא, ובדאגה לדימוי הציבורי שלו ושל הפרקליטות יגיד שכדאי 'למרוח' משהו כדי להגן על השם הטוב שלהם ושזדורוב יירקב בכלא. אני מזכיר סיפור מהשנים האחרונות שהיה גולת הכותרת של המשטרה והפרקליטות - סיפור הבר נוער. הלכו על זה הכי חזק שיכול להיות, בכל הכח והגישו כתב אישום. חגי פליסיאן היה בדרך לכמה מאסרי עולם". אם כן, לא נותר אלא לראות כיצד תתפתח הפרשה הסבוכה. ימים יגידו".