תוכניתם של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בערוץ 12 נפתחה הערב (שישי) בדברים קשים שאמרו המגישים בתגובה לציוץ שכתב מוקדם יותר השבוע בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, נגד אסייג. ברקוביץ' תקף את יאיר וכינה אותו "ילד חצוף" וחשף כי התקשר לאביו לבקש שיוריד את הציוץ. אסייג מצדה תקפה את ראש הממשלה ואמרה לו "אתה לא פוטין".
 
"אני רוצה להגיד לך בגלוי את ממש לא אשמה - זה הילד החצוף הזה. אני מצטער שהגבת בכלל הפעם את יוצאת נקייה לחלוטין מהפרשה הזו ומי שיגע בשערה שלך יש לו עסק איתי", אמר ברקוביץ' לאסייג. "כשיש לי ביקורת אלייך בארבע עיניים אלייך הפעם אין לי מילה אחת לרעתך. אני מאוד אוהב את העשייה של ביבי ואני אומר לכולם תעזבו את שרה את הילדים את הכלבה, אני לא אוהב שמתעסקים להם במשפחה. אבל הילד הזה חצוף, הילד הזה עובר כל גבול".

 

"אני הרמתי לביבי טלפון יום אחרי, אני אמרתי לביבי: 'תגיד לו שיוריד את הפוסט'. הוא לא ידע על איזה פוסט אני מדבר", אמר ברקוביץ' על ראש הממשלה. "ביבי הוא אינטליגנט, הילד הזה הוא בעייתי, הוא עושה לו נזקים. כשהוא הלך לפוסיקט אני הגנתי עליו, אני אמרתי: 'זה ילד עזבו אותו'. אבל יאיר, אם אתה נכנס למשחק של הגדולים ואתה מלכלך על האישה הזאת שהיא אמא לילדים ועל אמנון אברמוביץ' שהוא גיבור ישראל, תדע שהביקורת תהיה כואבת מאוד. מירי רגב לא שווה התייחסות היא רק מלקקת לביבי, היא לא שווה התייחסות".


אסייג הגיבה ואמרה: "אני כן רוצה להגיב, אתה ריגשת אותי. שמרת על שתיקה, לא ידעתי מה אתה תגיד. כיוון שאני לא האישה היחידה שחטפה מהם, גם גדעון סער חטף, הם צריכים להקשיב. השבוע עברתי מה שרבים עברו לפניי כי ככה משפחת נתניהו החליטה. יאיר נתניהו צייץ דברים פוגעניים עליי כי העזנו לראיין את אורנה פרץ".

יאיר נתניהו. צילום: פלאש 90
יאיר נתניהו. צילום: פלאש 90


"מירי רגב פתחה ישיבה בהגנה על בנו של ראש הממשלה, היא אמרה עליי 'אישה רעה'. מאז שיש לי זכות בחירה הצבעתי רק ימין, ככה זה פריפריה - סובלים ומצביעים. אלא השבוע יאיר קרא לי 'שמאלנית' כי מי שלא מסכים איתם זה שמאלני ומי ששמאלני זה קללה", הוסיפה. "תנשמו רגע, פה זה לא רוסיה וביבי אתה לא פוטין. כאן זו ארץ ישראל, מדינה דמוקרטית. יש הרבה ימניים שחושבים שאתה טועה. ליברמן לא מסכים איתך, בנט, כחלון, מלא חברי כנסת בליכוד אומרים שאתה מתנהל לא טוב. אני לא יודעת אם אתה יודע: גם השמאלנים נלחמים במלחמות ישראל.

"מה שאתם עושים זה לפלג את העם. בשביל מה ?בשביל לשמור על כיסא? עשית פה מלחמה", אמרה אסייג. "יש שני סוגי מנהיגים: בגין ורבין נטעו תקווה. אתה מחרחר פחד, פחד מכל מי שלא חושב כמוך. יאיר ,בוא לאולפן, תראה שאתה לא מסתתר מאחורי הטוויטר. ואת, מירי רגב, את לא ראויה להיות בממשלה ואני מקווה שיבינו שיש דברים חשובים יותר במדינה מאשר להתחנף לשרה". 

כזכור, לפני כשבוע כתב בנו של ראש הממשלה על אשת הטלוויזיה כי "אופירה אסייג היא בהמה גסה שהגיעה לאן שהגיעה בזכות רומן עם גבר נשוי. הסיבה היחידה ש״קשת״ משדרים את התת רמה הזאת היא בגלל ההסתה שלה נגד אבא שלי ומשפחתנו ונגד ציבור הימין. ההתחנפות שלה לשמאל בשביל להיות מקובלת בברנז׳ה מבחילה".