טרגדיה בשבת: גבר כבן 55 טבע למוות לאחר שנכנס היום (שבת) לים בחוף מציצים בת"א ביחד עם חברו. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים איכילוב כשהוא במצב אנוש ועובר פעולות החייאה, אולם מאוחר יותר הודיע בית החולים כי נקבע מותו. חברו בן ה-56 נפצע באורח קל וגם הוא מטופל באיכילוב.



על פי הדיווחים, השניים היו בחוף כאשר זיהו שני ילדים נסחפים במים כשהם זועקים לעזרה. השניים מיהרו להציל את הילדים, אולם בסופו של דבר טבעו בעצמם משלא הצליחו לעמוד בתנאים הקשים. הילדים שנסחפו חולצו מהמים, נבדקו על ידי חובשי מד"א ולא נזקקו לטיפול רפואי או פינוי לבית החולים. 



חובש רפואת חירום במד"א, ערן נדלר, סיפר כי "כשהגענו לחוף, אזרחים סיפרו לנו שילדים נסחפו במים ושני גברים שהיו בחוף נכנסו לעזור להם ונסחפו לעומק. הגלים היו גבוהים מאוד, ורק באמצעות אופנועי ים המצילים מהחופים הסמוכים הצליחו לחלץ את שני הגברים שנסחפו צפונה לחוף".



לדבריו, "אחד מהגברים חולץ מהים כשהוא מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק, ומיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי ולבצע בו פעולות החייאה מתקדמות. הוא פונה לבית החולים תוך כדי המשך פעולות החייאה כשמצבו קריטי. הגבר השני שחולץ היה תשוש וסבל ממצוקה נשימתית, אולם היה בהכרה. הענקנו לו טיפול רפואי והוא פונה במצב יציב לבית החולים".